• vill bli mamma meddetsamma

sparar ihop till stringhyllor, någon som vill visa sina?

jag har sålt vår expedit efter att ha haft den i 2 månader och förvarar nu alla böcker under trappan i väntan på att jag ska spara ihop till två vita stringhyllor. Någon som har dessa och vill visa en fin bild för mig sålänge? Vilka mått rekommenderar ni på hyllplanen? Jag funderar på 30 cm djupa men det kanske är för djupt?

• Svar på tråden sparar ihop till stringhyllor, någon som vill visa sina?
  • annsing82

Jag har begagnade stringhyllor köpta för 10 kr styck och några ärvda. Leta efter sånt istället om du måste spara till nya. Jag tycker att de nya är alldeles för dyra.
    Ang storlek, mät böckerna.

• principisessan

de nya är snygga men på tok för dyra för min föräldrapenningsinkomst.. har en stringhylla som är gammal istället.. skulle vilja ha en stor stringkombination till alla böcker istället för billysarna vi har nu, men det finns så mycket jag vill ha och göra så det blir inte än iallafall

• principisessan
    Rastafairy skrev 2008-05-21 13:27:55 följande:
    vart hittar man sådana? *vill ha*
    www.string.se
  • vill bli mamma meddetsamma

jo de är dyra men jag tycker det är värt att spara till! tycker det är lite charm att spara ihop till det man gillar och vill ha. har en pocketstringhylla i vitt och jag älskar den! Ska bara köpa två hyllserier så det blir totalt fyra hyllplan att ha böcker på.
    men de gamla är också fina! tack för era svar, nån som har bilder...?

Svar på tråden sparar ihop till stringhyllor, någon som vill visa sina?