• Lilu

Pegasos Royal i Turkiet.....

Någon som har något att säga om det? Någon som har bilder från hotellet och området som vill visa?

Jag står mellan det hotellet och ett hos Detur och ett till sharm i Egypten via Apollo   Vet inte riktigt vad jag ska ta. Vi ska åka i början av oktober....någon som vart den tiden?

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Pegasos Royal i Turkiet.....
  • Lilu

Ingen som vart där???

• Lilu

Någon som rest med Nazar överhuvud taget som har något att tipsa om? Elr med något annat bolag som har stor pool med någon rutshkana elr annat roligt

• Höst06

Hej!
    Vi åker till Pegasos World den 29 maj. Har inte varit där innan och ej rest med Nazar innan. Ska bli jättespännande och det ser ju oerhört fint ut där.
    Jag kan tala om hur det var där när vi kommer hem om du vill det?

Hoppas ni får en trevlig resa!

• Lilu
    Höst06 skrev 2008-05-22 20:20:26 följande:
    Hej!Vi åker till Pegasos World den 29 maj. Har inte varit där innan och ej rest med Nazar innan. Ska bli jättespännande och det ser ju oerhört fint ut där.Jag kan tala om hur det var där när vi kommer hem om du vill det?Hoppas ni får en trevlig resa!
    Gärna det Hoppas ni får en trevlig resa
  • Karin79

Vi var på Pegasos Resort för några år sedan och var helnöjda. Den enda nackdelen då var att det var första året som Nazar hade resenärer från Skandinavien, vilket tydligen inte hotellpersonalen kände till så vi blev tilltalade på tyska hela tiden. Men allt annat var toppen, massor med god mat och lyxigt hotell. I år ska vi till Pegasos World.

• hanna wessly

Hej! Vi kom hem i lördags från en veckas semester i Turkiet med Nazar. Vi bodde på Pegasos club, var det hotellet med "bara"fyra stjärnor. Och det räckte gott och väl när man har barn på 2 år. Tre pooler, en var för barn. Och man hade tillgång till de andra hotellen med rutchkana. Vi är helnöjda, god mat, trevlig personal och fint och rent överallt! De slutatde med rökning inomhus när vi var där och det var ett stoort plus!
    Rekomenderar det verkligen! Vi vill åka igen!
    Fick tag i en sista minuten så det blev lite billigare oxå :)
    Vet inget om Egypten men jag skulle nog ta Turkiet ändå :) Har en vän som vart i egypten och var inte nöjd med den resan pga personal och lokalbefolkningen, men det kanske är annorlunda nu.
    Hoppas resan blir bra iaf!

• nutra

Vi var där förra sommaren två veckor och var helnöjda, allt var bra. Vi har alltid rest med ving på deras resort men nu blir det nog så aldrig mer för det här var så bra. Om två veckor reser vi med nazar igen till royal wings,längtar.

• Lilu

Åhh va härligt att det finns några som varit där som är nöjda med arrangören
    Jag vill sååå gärna åka nu på en gång....men det får nog vänta något...."den som väntar på nåt gott....."

Svar på tråden Pegasos Royal i Turkiet.....