• Vännen

Var hittar jag "hållaren" för typ festis????

Såg en gång på ngn hemsida en typ tetrahållare för festis, så att de inte går att klämma ut saften.. nån som vet var?? har glömt totalt vem som sålde den..

• Svar på tråden Var hittar jag "hållaren" för typ festis????
  • MaDdO

Menar du den smala för MER-paketen så har jag en, fick den nog i affären när man köpte x antal paket MER....man kanske ska slänga ut den på Tradera, kanske e eftertraktad så man kan tjäna lite pengar på den med!?

• Vännen

ha, ja, kanske det.. men de var inte nån reklam grej, den såldes faktiskt, passar nog bredare paket också.. men sälj den du =)

• Muppmamma

Förra sommaren såld Semper till sina juicer (bland barnmaten) eller om man t.om. fick den när man köpte juicen kommer jag inte ihåg. Kanske kommer denna sommar med?

• Headrush

Jag undrar också! Hade varit perfekt då min dotter alltid ska klämma på just sempers tetra!

• vivianne

Ett tips är att maila Semper/Mer och fråga efter en hållare. Ibland har de kvar grejer från gamla kampanjer och man kan få en om man ber snällt. I gengäld kommer ni ju såklart att handla en massa Mer/Senperdryck som passar i den fina hållaren sen

• Vännen

Mailade precis semper, frågade om denna, får se om jag får svar. Får jag det ska jag genast meddela er detta!

• gustafssons

mer hållarna har man ju inte nytta av längre... den festisen hade tydligen utgått ur sortimentet sa de på ica när jag letade... finns de hållare för de större festisarna?

• gustafssons

mer hållarna har man ju inte nytta av längre... den festisen hade tydligen utgått ur sortimentet sa de på ica när jag letade... finns de hållare för de större festisarna?

• Cuthalion

Citygross i Bromma hade hållare till festis.

• Cuthalion

Eller var det MER? Iaf en hållare som fungerar utmrkt till de höga, smala tetraföpackningarna

• MaDdO

Ahh nä den jag har är som sagt en smal modell som bara passar MER-paketen!

• gustafssons

ja vill få tag på en bredre.. den utgick bara en vecka efter att jag fått tag på den hållaren..
    fast den funkar ju till festisen som står vid barnmaten

• Headrush
    gustafssons skrev 2008-05-21 22:27:17 följande:
    ja vill få tag på en bredre.. den utgick bara en vecka efter att jag fått tag på den hållaren..fast den funkar ju till festisen som står vid barnmaten
    jag med
Svar på tråden Var hittar jag "hållaren" för typ festis????