• väntar på mirakel

ingen bra dag i dag!

Usch, i dag känns det inte bra. jag har varit på topp i några veckor nu, men i förrgår så kändes det som om jag rasade. jag har suttit/legat i soffan i 3 tygn nu. jag orkar inte med någonting!

det känns bara piss och skit allt, inte bara allt med barn utan verkligen ALLT känns jobbigt och tråkigt. det är bara min man som är något att leva för nu känns det som.

det blir inte bättre av att jag tittar på förlossningsprogram på tv och grinar och tycker synd om mig själv och tryckt i mig en choklad kaka så jag mår illa nu!

jag känner mig så lurad på mitt liv i bland. det var inte det här jag längtade efter när jag hade alla tonårs bekymmer och ville bli vuxen.

men det är nog meningen att det inte ska flyta några längre stunder i mitt liv......i kväll är jag bitter!

• Svar på tråden ingen bra dag i dag!
  • Linnea C

Det finns faktiskt så otroligt mycket i livet att vara tacksam över, även om man har svårt för att bli gravid. Försök se det som du har runtomkring dig och som känns viktigt för dig. Det är svårt att inte fokusera på sin barnlöshet, jag vet, men vi håller tummarna för att morgondagen blir en bättre dag. Jag tror på Gud och att han är med mig och hjälper mig i allt det här och det känns så skönt, även om han inte har svarat på mina böner på två år.. Min tro ger mitt liv mening trots allt runtomkring. Kan rekommendera det!

• Barbabok

Botten känns lite lätt djup och oljad ibland, men det går uppåt och framåt, lovar
    Man måste få må skit iblad, och gråta och snora. En annan dag är en bättre dag, kram

Det är i motvind som drakarna flyger
Svar på tråden ingen bra dag i dag!