• tristania

Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?

Flört
  • Svar på tråden Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?
  • Valkyriah

Röstade på sex men tycker att man har kul tillsammans och har ett bra sexliv är lika viktigt.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Antitrend

Kommunikation. Då kan allt vara utmanande eller "ickeperfekt" i en relation. Med kommunikation kan man ta ansvar för sina känslor kring saker och hur relationen ska utvecklas. Och kommunikation i en annars bra relation är kärlek på högsta nivå.

Vegan - for the sake of My Soul.
  • Valkyriah

Och att man känner tillit till varandra,fasen svårt att välja

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Gossa

En blandning av att ställa upp(tillit)för varandra o att man kan prata om allt...

flower power
  • Linda1976

Annat:

Sex

Prata om allt

Ställer upp för varandra

Det där med lika /olika är inte så noga - funkar kemin så behöver inte det ena vara bättre än det andra. Men ett kass sexliv, hua - det skulle jag inte stå ut med.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Nocturne

Röstade annat. Att man har roligt ihop.

• gbgumman

4 och 5

Sex är trevligt kul och skönt, men rätt överskattat tycker jag. Lika behöver man inte alls vara även om det underlättar.

• steqve

kommunikation...har man bara den så tror jag dom andra punkterna kan underordnas

• presens konjunktiv

Att man älskar varandra, respekterar varandra, kan kommunicera och kan skratta ihop. Dessa fyra kan jag inte vara utan, men det mesta annat kan jag jobba runt.

Sois réaliste: demande l'impossible!
Svar på tråden Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?