• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • mirrebusan

jag har 2 barn, fick min första när jag var 19 och den andra när jag va 23, vi jobbar på en 3a. jag e 24år nu, vet inte om de räknas till ung, men var inte så gammal när jag fick första iaf

• lillysmamma2
    mirrebusan skrev 2008-05-22 18:39:40 följande:
    jag har 2 barn, fick min första när jag var 19 och den andra när jag va 23, vi jobbar på en 3a. jag e 24år nu, vet inte om de räknas till ung, men var inte så gammal när jag fick första iaf
    jag är också 24, vet inte heller om det räknas som ung, men jag känner mig iaf ungRäcka ut tungan
    stolt 2barns-mamma!
  • Shirley

jag har 5 barn, första föddes då jag var 19, femte föddes då jag var 24 vill ha en till hehe.. men ska försöka vänta ett år till innan man kanske försöker :) är 25 nu och börjar bli gammal haha

• tindistar

Har 2 barn är 20 blir 21 i sommar och vill ha en till. Tyvärr har vi inte plats . Letar efter större men det är svårt att hitta.

• lillysmamma2
    Shirley skrev 2008-05-22 18:51:16 följande:
    jag har 5 barn, första föddes då jag var 19, femte föddes då jag var 24 vill ha en till hehe.. men ska försöka vänta ett år till innan man kanske försöker :) är 25 nu och börjar bli gammal haha

har skrivit till dig i din inbox, men du har säkert redan sett det

tindistar skrev 2008-05-22 18:59:37 följande:
    Har 2 barn är 20 blir 21 i sommar och vill ha en till. Tyvärr har vi inte plats . Letar efter större men det är svårt att hitta.
    hur stort är erat boende nu?
    stolt 2barns-mamma!
  • camilla80

hej hej
    var 18 när jag fick min första 21 när min andra kom,22 när min tredje kom, 25 när 4 :an kom och 27 på femman kom....vill gärna ha fler..

• Me 86

hejsan, har 2 pojkar, fick dom när jag var 20 resp 22 år. är 22 nu.

• humlis

hej jag har 3 barn 2 pojkar och en flicka fick min första när jag var 20år andra 22år och trean kom när jag var 23år och är nyss fylld 25 år

• trebarsmamma

Hejsan jag är 22 och har 4 barn, fick första när jag var 17 och sista nu för tre veckor sen, jag vill ha flera barn, suget avtar ju aldrig, spelar ingen roll hur många barn jag får, suget är så starkt. men ska knipa nåt år nu.

Måste fråga er som har fått många barn tätt, är ni inte rädda att få livmodersframfall, Tänker då på dig *Shirley* och *camilla80*

Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)