• Anonym

Ska Han få åka iväg SJÄLV !??

Min man & två kompisar planerar en kryssning till Finland
    som vara i 48 timmar

Han frågade inte mig , Men när jag sa
    Ja jag hade gärna velat följt med så va han
    jaha , ja men de är bara att följa med
    Men då blev jag mest bara sur för att han inte frågat mig innan

Så nu till mitt dilemma

Ska jag sluta oroa mig eller faktiskt sätta stopp för resan

Men har ju hört en massa historier om dom där kryssningarna ?!

• Svar på tråden Ska Han få åka iväg SJÄLV !??
  • Anonym (08)

Men åk med då, det var ju ok.

• katrili

min kille har bjudit iväg mig på kryssning (nu är ja gravid så det blir inte förrän senare) i och för sig har han bjudit iväg mig på kryssningen med min mor, hans mor och hans syster, men ändå =)

det är nog ingen fara, allt beror ju på hur han är, inte hur andra är på båten =)

• Anonym

lita på honom och låt han åka och ha kul med sina kompisar. blir det killkryssning? skulle du vilja ha med din sambo om du åkte med några tjejkompisar?

• Anonym

Det är tydligt att det ska bli en klassisk grabbresa. Du har en knepig sits.

Å andra sidan så vill du lita på honom och släppa iväg honom och vara storsint. Å andra sidan har du som resten av Sveriges befolkning hört rövarhistorier från kryssningar och vill stoppa resan.

Kan inte ge dig ett jättebra råd, men prata med din sambo. Vänd på steken, om DU hade gjort sådhär, vad hade han tyckt då?

• nallea

Sambon har åkt några gånger själv med polare men de har inte varit några problem.
    Det som jag skulle bli mest irriterad över att han skulle bokat utan att prata med mig först om vi har något inplanerat eller så (sambon lätt glömsk).

Så litar du på din sambo varför skulle han inte få åka?

• Anonym
    Anonym skrev 2008-05-22 20:28:19 följande:
    Men har ju hört en massa historier om dom där kryssningarna ?!
    men, du litar väl på din kille?
    annars åk med fast jag hade nog inte gjort det, han kanske bara vill ha en trevlig resa med sina kompisar. skulle du vilja att han följde med om du ska iväg med dina tjejkompisar.
  • synanceia

Litar du på din man? I så fall tycker jag att du bör försöka lugna ner dig. Eller varför följer du inte med om du nu får?

Om du INTE litar på honom så får du helt enkelt prata med honom under lugna omständigheter och säga hur du känner. Försök inte sätta stopp för resan. Det bäddar bara för konflikter och bråk utan försök att lösa detta så att ni båda känner er bekväma.

• Anonym

Om han "får" åka nu, innebär det ju att du måste "få" åka på nåt annat, som du tycker är kul, utan man o barn?

• meic

klart han ska "få" åka... förstår inte sånt. klart du ska lita på din gubbe.

Svar på tråden Ska Han få åka iväg SJÄLV !??