• tomcar1

Billigt och bra Hotell i Göteborg ?

Hej !
    Vi i familjen ska åka ner till "Götet" den 14 juni och gå tillsammans med en förening till Liseberg. Jag undrar om det finns något bra och relativt billigt hotell i närheten av Liseberg som ni kan tips om ?
    /tomcar1

• Svar på tråden Billigt och bra Hotell i Göteborg ?
  • Ängelii

Kolla på Lisebergs hemsida för ett paket, där bla entre till liseberg ingår. Liseberg har ju egna hotell/vandrarhem

• tomcar1

eneglii...okej, jag kan kolla, men vi blir bjudna på entrén av föreningen, så det är bara hotell och boende vi söker.
    /tomcar1

• Ängelii

Annars är Clarion Panorama helt ok eller Gothia Towers (lite dyrare, men mycket bra) som ligger tvärs över gatan från Liseberg.

• tomcar1

Panorama är okej, för det hotellet bor jag ofta på själv. Undrade lite vilka alternativ som fanns ?
    /tomcar1

• Tuplan

Hotell Liseberg Heden? Inte lika billigt som vandrarhemmet men definitivt prisvärt med god frukost!

• Ängelii

Ett Scandic hotell ligger bara en liten bit från Liseberg, kanske kan det vara något. Sen finns Ibis City är billigt men ligger en bit bort.Sen finns ju även Spar hotell Gårda(Vet inte hur detta är)

• tomcar1

englii och tuplan...ska gå in och kika på dessa ställen. Tusen tack för förslagen.
    /tomcar1

• tomcar1

Vad finns det för vandrarhemsalternativ, inte alltför långt bort från Liseberg ?

/tomcar1

• Elinore

hej... googla på hotel göteborg.. då kommer det upp en jättebra sida där man kan söka stugor, vandrarhem osv...

• tomcar1

Elinore...antar att jag kan få upp massor annat också tyvärr, du vet inte vad sidan heter ?
    /tomcar1

Svar på tråden Billigt och bra Hotell i Göteborg ?