Vad är skönast, kvinlig eller manlig orgasm?
Som sagt, vad är skönast? (Vet att man inte kan uppleva båda men vad tror ni, efter alla era upplevelser och all er erfarenhet).
Som sagt, vad är skönast? (Vet att man inte kan uppleva båda men vad tror ni, efter alla era upplevelser och all er erfarenhet).
det var en väldigt konstig fråga för som du säger sjävl så kommer jag aldrig uppleva det min sambo upplever vid en orgasm.
Jag får säga en kvinnlig eftersom det är den enda jag upplevet....mmm
jag tror faktiskt att kvinnliga orgasmer är starkare..
jag tror att den kvinnliga orgasmen är starkare. Det verkar som att kvinnor är på gränsen till "medvetslöshet" ibland. Vilket jag som man inte riktigt upplevt. Får oftast starkast orgasmer på egen hand, även om de med frun inte är långt efter.
Jag har hört att kvinnliga orgasmer är både längre och lite mer intensivare än de manligast.
Så kvinnors orgasm vinner nog :P
Men som sagt jag vet ju inte eftersom jag är kvinna själv och aldrig upplevt en manlig orgasm och kommer aldrig göra det!
Kvinnors orgasm varierar betydligt. En del kvinnor får en enda jätteintensiv orgasm, andra kan få orgasm på orgasm efter varandra men inte så intensiva. Manlig orgasm är väl mera enhetlig vad jag kan förstå.
Jag kan få upp till ca 8 orgasmer på rad om jag kör ensam.. Och då blir dom mer intensiva för varje gång.
Anonym (xx) skrev 2008-05-23 10:24:25 följande:
Anonym (Tjej) skrev 2008-05-23 10:28:20 följande:
[citat]
Jag kan få upp till ca 8 orgasmer på rad om jag kör ensam.. Och då blir dom mer intensiva för varje gång.
Jo för kvinnor så varierar ju upplevelsen dessutom betydligt från gång till gång. För män så är det samma upplevelse alltid ungefär. Så kille som jag är så är jag väl lite avundsjuk på er kvinnor.