Parasoll till vagn, nödvändigt eller onödigt?
Är beräknad till 14 juli, mitt i högsommaren, och funderar nu på om man behöver skaffa ett sånt där parasoll till vagnen.
Vad tycker ni, bör man ha en sån eller är det ännu en sån där onödig sak?
Är beräknad till 14 juli, mitt i högsommaren, och funderar nu på om man behöver skaffa ett sånt där parasoll till vagnen.
Vad tycker ni, bör man ha en sån eller är det ännu en sån där onödig sak?
Jag hade inget, tycker det verkar onödigt och jobbigt.
onödigt behöva gå och flytta på det hela tiden, kanske kan va bra om vagnen står stilla emn så länge man går med den bara jobbigt
bara ivägen o fullständigt onödigt... Jag har aldrig haft något o har inte saknat det heller
super säger jag trots vändbart styre! har använt parasollet jättemycket både under färd och när vagnen stått still.
Ivägen och helt onödigt.
Jättebra köp! Vi har redan använt vårt parasoll mycket. När vi är ute och går är det perfekt!
man kan även handla en extra "skärm" till vagnen. MAn förlänger på så sätt sufletten och slipper på så sätt solen. Tycker det verkar smrt, finns i många färger på Barnens Hus bl.a tror de kostar rnt 195:- eller så. Så slipper man ha ett parasoll som blåser och så. (om det e vind ute vill säga) Bara ett litet tips.
Värdelöst tycker jag! Såfort det blåser så svajar det åt sidan o solen kommer åt, plus att man måste vända o vrida såfort man flyttar på vagnen.
Ångrar så att jag inte investerade i ett UV myggnät förra sommaren! Jag tyckte att de var så dyra (ca 600-700kr) o köpte istället ett värdo parasoll för 99kr.
Den här sommaren ska jag definitivt ha ett UV myggnät istället!!
Onödigt går hur bra som helt utan om inte bättre man slipper en irriterande sak som är i vägen
Onödigt och i vägen hela tiden!!
BILLIGT UV-MYGGNÄT!!!
Har BF 31/5 och fick med parasoll till vagnen.
Men jag har skickat efter UV-myggnät som jag tror är bättre att använda. Jag har också tidigare bara sett dyra sådanna, men här är ett billigt!!!
www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp
Jag hade parasoll till dotterns vagn, och det var super! Visst får man flytta det efter vart solen är, Men det var inte jobbigt, och absolut en vanesak. Men hellre det än att dra vagnen bakom sig osv. Hade både vändbart styre och parasoll och tyckte det var super! Sen är det ju fint oxå. Så till bebisens vagn, BF 1 juni, så har vi köpt parasoll.