Brun utan sol servetter?
Någon som testat dessa? Och vilket märke? Bra? Några rekommendationer för att det ska bli så bra som möjligt kanske;)
Någon som testat dessa? Och vilket märke? Bra? Några rekommendationer för att det ska bli så bra som möjligt kanske;)
Jag har kört Niveas face and body kräm hela vintern. Efter jag fuktat ansiktet men kräm har jag masserat in brunkrämen och jag har sett naturligt brun ut å inte behövt puder till vardags. :) Har ej provat servetter.
har provat tancans (fin färg!) servetter och ett annat märke jag inte minns namnet på. det blir jämt och kladdar inte.. MEN. en servett räcker bara till ansikte, hals och armar. så det blir riktigt dyrt om du ska börja använda regelbundet....
comodynes tror jag servetterna heter. De är grymt bra. Jag använder alltid dem till ansikte och dekoltage. Jämnt fint naturligt resultat. Glöm inte öronen bara.
På kroppen har jag sedan Niveas summer glow när det är den årstiden då man visar resten.
Klart man kan ha dem på benen. Jag är väl bara lite snål. 10 stycken kostar ca 120 kr har jag för mig. Nu sitter visserligen färgen några dagar så det kanske inte är så dyrt egentligen. Okej, jag är nog mest för snål
förresten jag märker ingen direkt färgskillnad. Det blir inga tydliga skarvar vare sig med comodynes eller nivea summer glow, de smälter ihop så fint. Men comodynes ger nog något mer färg.
Jag kladdar allt sdom oftast med loreals bus på flaska..men d e juh tyvär lite kladd o jobbig lukt...servettar kanske vore nått o prova då?!?
Luktar dom mindre än lotionerna??
Jag väntar bara några sekunder innan jag smörjer in Niveas "face and body", jag avnänder Miniderm som funtkräm, super. Den är ej fet men perfekt om man är torr.
Jag har åxå provat "tan can" lite svårt att få jämnt tycker jag, funkar bäst när burken är ny. Har man inte ett stadigt tryck får man lätt prickar. Annars ok, tycker jag.
De luktar lite grann, men inte så farligt tycker jag. Framför allt är det minimalt med kladd, torkar på en hlav minut och blir jämnt och snyggt.