Hjälp! Är orolig. Min sambo kom hem jättefull och däckade på badrumsgovet.
KL.30 knackade det på dörren. Där stod en polis och sade att han och kollegan hittat min sambo liggandes nere vid porten, där han lagt sig att sova. De kom upp med honom. Han var rätt agressiv mot de och han kunde knappt stå på benen. Han var jättefull. Har aldrig sett honom så full. Han hade varit på fest och han måste ha hällt i sig mängder av alkohol, för han tål väldigt mycket. Han lade sig i en konstig ställning på sängen, men sedan skulle han på toa och kissa. Där spydde han i toaletten och sedan stod han över toaletten och nästan somnande. Det enda jag kunde göra var att försöka få honom 1att lägga sig på golvet, för han var inte i stånd att ta sig tillbaka till sovrummet. Där ligger han nu på sidan med en kudde under huvudet. Där får han sova. Nu när han ligger på sidan så borde ju inget kunde hända. Spyr han mer i sömnen, så kvävs han ju inte illafall, eller hur?
Usch, detta känns inte kul. Vågar knappt sova själv. Är orolig. Så här full har jag aldrig sett honom. Det är inte ofta han är ute och festar, men när han väl gör det dricker han mycket. Han tål väldig mycket alkhol, så det ska mycket drickande till innan han blir riktigt berusad.
Är gravid i ve 16. Var ju tvungen att stötta upp honom och dra i honom lite så han kunde resa sig upp lite i badrummet, så nu är jag livrädd att det hänt något med barnet.