• Flizan30

    Parfym Dior addicy shine?

    (Är det någon som har Dior addict shine parfymen? Fastnade för den idag. men när brukar ni ha den? på dagen eller mest kväll elelr både och?

  • Svar på tråden Parfym Dior addicy shine?
  • LeosMom

    Den kan man ha både och........eftersom jag jobbar m parfym så har jag den mest på dagen. Mn det spelar ingen roll.........prova den på huden bara så du känner om det är rätt doft för dig.......

  • LeosMom

    Den har en toppnot med grapefrukt och den är mild fruktig. Den är riktigt god........ingen tung doft alls.

  • norasten

    Tråden har varit vilande i ett år men jag gör ett försök och hoppas på svara! 

    Nu måste jag passa på att fråga! Såg att du jobbade med parfymer vilket onekligen fick mitt intresse att öka rejält. I mina tidigare delar av livet var jag aldrig speciellt intresserad av parfym (konstigt nog) men idag älskar de! 

    Eller ja, älskar är ett starkt uttryck men väldigt intresserad är en bättre sammanfattning. Söker en dyrare lite finare parfym men kan inte riktigt bestämma mig. Vill att den främst ska passa till sommarkvällar, ute som inne, oftast vid festligare tillfällen, den skall vara mjuk men inge kraften som en riktig kvinna. Gärna en fruktig doft som gärna får hålla i länge (man vill inte slösa i onödanFlört)

    Vad skulle ditt tips vara? Har kollat på en edp från Elie SAAB bla. Vad tycker du? Kan tänka mig en summa upp till 1 000 :-. Då ska den vara bra! 

    Ös på och ge mig lite tips, sommaren närmar sig med stormstegDrömmer

Svar på tråden Parfym Dior addicy shine?