• Anonym (slapp!!!)

Hur får jag bort min mage... hört nå om gördel??? fungerar det?????

Halloj!

har jordens hängbuk...inge kul alls!
    Har hört folk använda gördel...fungerar de och hur?
    Är de sant att man får tillbaka magens "form" med hjälp av en gördel????

tacksam för svar

• Svar på tråden Hur får jag bort min mage... hört nå om gördel??? fungerar det?????
  • Jennyrockar

Är du nyförlöst? Du kan hjälpa magen att dra ihop sej bättre med en gördel, annars kan man göra som jag å operera bort påsen på magen. Men jag väntade tills mitt 2a barn var 1½ år, då jag visste at jag inte skulle kunna träna/banta bort den.

Kika i min blogg om du vill.

www.jennyrockar.blogg.se

Just because I ROCK doesnt mean Im a stone!!
  • Jennyrockar

Ska tilläga att den gördeln jag har köpt å använder efter OP finns på Twilfit å kostar 299:-, den har flera av mina kompisar använt efter förlossning och även om man vill slanka till sej lite på fest nder en snyg klänning typ!

• Anonym (slapp!!!)

åh är de sant? men hur fick du din op då? fick du den betald eller betalade du själv...
    Näe grejen är den att jag väntar nu vårt tredje och magen har ju inte lagt sig sen nr 2 som bara är 1 år...så jag vill förberedan mig så jag vet vad jag sak göra efter nr 3... min baby mage ser så slapp ut till och med den...haha...
    Men berätta gärna hur op gick till....

• Jennyrockar

Kika in på min blogg, där finns en länk till en animerad film som visar hur det går till!

Jag bokade tid för konsultation på en privatklinik, sen fick jag OP-tid där. Jag betalade själv, 55.000- kostade det tyvärr.

Svar på tråden Hur får jag bort min mage... hört nå om gördel??? fungerar det?????