Bröllopsklänning Till Gravid?
Har väll haft våra funderingar och det kommer ju att ske men inget bestämt...
Så nu undrar jag vart man kan hitta Bröllopsklänningar för gravida på nätet?
Gärna tips och råd .. :)
Har väll haft våra funderingar och det kommer ju att ske men inget bestämt...
Så nu undrar jag vart man kan hitta Bröllopsklänningar för gravida på nätet?
Gärna tips och råd .. :)
Kolla på bröllopstorget.. Dom som har den här sidan har även bröllopstorget =)
Growlife tror jag har det
kolla upp det genom tidningen Gravid (kan vara samma som ligger bakom tidningen Vi föräldrar) för de har lottat ut brudklänningar till gravida i tidagare nummer! Lycka till!
Hej,
jag gifte mig själv precis och är i vecka 30 nu. Stor fin mage i klänningen
Om du vill kolla på nätet så kan du kolla growinlife.se bigbelly.se och för beställning www.avenue-des-bebes.com/
Annars har de flesta brud- och festbutiker någon klänning för gravida.
Själv hittade jag ingen jag tyckte om så jag sydde upp min istället. Den blev jättefin i rött thaisiden...
Lycka till!
kram juni04
Hade beställt min brudklänning strax innan jag blev gravid. Vi får nu ta till en bra och funktionell nödlösning eftersom jag kommer att vara i v 21 när vi gifter oss. De sätter in ett snörliv i ryggen så att storleken blir lite mer flexibel. Är så glad för detta eftersom min klänning är den finaste som finns (tycker jag!).
Kan vara ett tips till dig om du hittar en klänning som du gillar men som inte egentligen är av "mamma-modell".
Lycka till!
Jag har just köpt en jättefin klänning på Formes på Nybrogatan i Stockholm.De har väldigt fina kläder till gravida.
Nästan varenda affär med brudklänningar har ett mindre utbud av mamma brudklänningar. Är du inte så jättestor om magen så kan det fungera med en vanlig klänning i empirmodell (skuren under bysten med lite vidare fall och ofta trumpetärmar: skitsnyggt).