• petray80

camping i danmark?

Nån som campat med husvagn i danmark och kan rekomendera en camping??

• Svar på tråden camping i danmark?
  • Niccita

Danmark är ju ändå rätt stort, vart någonstans (på ett ungefär) vill ni kampa?

• Niccita

Ebeltoft har fin camping, bra till husvagn. Men det är mer nordöstra jylland.. Det är ganska nära till Djurs sommerland, och i Ebeltoft finns det ett helt ok zoo.

Sambon säger att Lökken och Skagen ska ha fina med, men det vet jag ingenting om

Jag vet mer vad som finns att göra där

• Jänkmamma

Vi har campat på lökken, saltum (fårupsommarland), Thisted och neråt i landet.
    tycker om att campa i Danmark, det är lungt, alla är så trevliga och hjälpsamma

• Niccita

Vi bodde i Hvalpsund förut, och de ska tydligen ha en riktigt fin camping. Men det är iofs en ganska död by, men jag kan ju ha varit "hemmablind"

• petray80
    Jänkmamma skrev 2008-05-27 09:50:26 följande:
    Vi har campat på lökken, saltum (fårupsommarland), Thisted och neråt i landet.tycker om att campa i Danmark, det är lungt, alla är så trevliga och hjälpsamma
    Vad tyckte ni om fårup sommerland? vi tänkte åka dit, men har hört både bra och dåligt om det. Vi har barn såm är 5 år och en på 2 år...
  • Niccita
    petray80 skrev 2008-05-28 21:41:51 följande:
    Vad tyckte ni om fårup sommerland? vi tänkte åka dit, men har hört både bra och dåligt om det. Vi har barn såm är 5 år och en på 2 år...
    Jag har hört att det ska vara helt ok, min bonusson på 5 älskar det!
    Annars är det ju inte alls långt till Legoland (eller, ja, ett par timmar max :-P), sålänge man bor på Jylland.
    En sak jag vill rekomendera om det blir dåligt väder en dag är Randers Regnskov!
    Helt underbart att gå där! www.regnskoven.dk/
Svar på tråden camping i danmark?