• Nymphoria

Spjälsäng Ullared

Har dom någon fin spjälsäng i Ullared? Tänkte sticka dit en vända snart och fixa lite av dom sista sakerna till bebisen. Vad kostar dom isåfall och finns det någon som har en bild?

Några andra fynd som inte är värda att missa när man är där?

• Svar på tråden Spjälsäng Ullared
  • AnnaKajsa

Hej,

Var i Ullared i lördags faktiskt.. jag befinner mig i v.21 så jag vågar inte köpa så mkt än.. men "råkade" ju iaf gå förbi den där avdelningen...

De hade bland annat en jättefin vagga! Åh.. blev SÅ sugen..
    Sen hade de en spjälsäng - men jag undersökte den inte vidare..

Det fanns en hel del "bra o ha grejer" i övrigt tycker jag också - skötbord, men det kanske du redan har? Babygym m.m.. Helt klart värt en resa! Tvekar du eller??

• Nymphoria

Jag är också bara i vecka 21, men jag håller på att "boa" för fullt. Det gör det lättare för mig att knyta an till mitt lilla pyre.

Då ska jag kolla spjälsängen när jag är där.

Det är mest priser jag är intresserad av. Visst skulle man kanske vilja ha allting nytt, men jag har hittat så fruktansvärt fina saker begagnat till jättebra pris och därför vill man ju inte betala för mycket, när man vet att det finns billigt.

Hur var babygymmet i priset?

• Lille Fi

Jag har köpt spjäl säng där. helt ok, kosta 450 tror ja.. kan ta en bild o lägga in om du vill? Eller försöka, har lite svårt att lägga in bilder ibland

• Nymphoria

Lille Fi: Du får hemskt gärna lägga upp en bild! Ingick madrass eller den köptes separat?

• Lille Fi

Har fixat bild nu, hoppas den duger, säg till om ja ska ta en ny. Sängkläder o skydd på bilden är oxå köpta på ullared. Nä, ingen madrass eller så ingick.

• LillaAnna72

Jättefin säng. Fanns den i vit?

• Lille Fi

Nä, inte när ja köpte den iaf. Men de va ju innan jul så ja vet inte om de finns nu kanske. men man kan ju alltid måla den.

• Nymphoria

Lille Fi: Ja den var verkligen fin. Undrar precis som Loppan1972 om den finns i vit.

Har du köpt det prickiga påslakanet där också?

• LillaAnna72

Just det, den går ju att måla... ingen dum idé! Ska till Ullared om två veckor. Går in i v 23 på onsdag.

Lille Fi skrev 2008-05-25 21:10:52 följande:

Nä, inte när ja köpte den iaf. Men de va ju innan jul så ja vet inte om de finns nu kanske. men man kan ju alltid måla den.
  • Lille Fi

Inte i vitt,  har köpt påslakanet där.  tror att de kosta runt hundringen. inte dyr alls.. Ullared är ett bra ställe *haha*

• Lille Fi

Men där fanns en vagga, o den va vit. Den va jätte fin.

• annasoneborg

Hej var på Ge.kås i fredags, här är lite av det jag köpte:
    speldosa plysch kanin 99:-
    insäktsnät svart 24,95:-
    vagnskallra plysch 34,95:-
    baby kudde 12,95:-
    Badstol delux 159:- (fanns även enklare för 39
    Flaska 125 ml 9,95:-
    nappfalska 15,95:-
    Flaskborste 6,95:-
    amningsnapp 25,95:-
    flaskställ 13,95:-
    Babygym 189:-
    docka med nattljus 24,95:-
    armbandsskallra 29,95:-
    reflexer 6-pack 19,95:-
    trubbig nagelsax 21,95:-
    babypåslakan 2-del 99:-
    underlakan 19,95:-
    babypåslakan 69,95:-
    Amnings bh 89,95:-
    isbitring 9,95:-
    Febertermometer 39,95:-
    örontemometer infra 139:-

Sen en massa barn kläder fråm 12.95:- och den dyraste jag handla var 39,95:-
    om man kan kalla det dyrt=)

Sen finns det massa andra saker men jag hade redan handlat dom störst och viktigaste sakerna innan jag åkte dit och det ångrar man nu, det fanns åkpåsar, skötväskor, en stol som du fäster på bordet för 149:- kr och sen hopp gunga, spjälsäng, vagga, baljor, madrasser kuddar täcken lakan, allt möjligt.
    hoppas du fick lite hum om priser nu.
    Lyck till/anna

• LillaAnna72

Åh, nu vill jag till Ge.kås på en gång!

• helena82

jag skulle säga att spjälsängen är som IKEAs SNIGLAR för 399kr

• AnnaKajsa

Hej igen,

Babygym fanns det lite olika varianter på... Enklaste kostade 189 kr tror jag.. sen fanns det ett med Bamse o sånt på kostade mellan 300 och 400 kr men det ska ändå tydligen vara rejält billigt jämfört med här hemma.. har ingen riktig koll på vad de kostar här!

• annasoneborg

hej hej!!
    ja det fanns med bamse och hans vänner också men där var färgerna inte så starka som dom billigare. det var därför jag valde den billgare varianten=) men det känns ju inte så onödigt om man ångrar sig senare sen, när det var så billigt=)

• millan83

Hej! Jag har vaggan från Gekås.. finns bild i mitt galleri Minns dock inte vad den kostade, men var nog som spjälsängen i pris tror jag.

Bebis i magen, bf 080613
  • Bambusa

går de att sänka ena långsidan?? de är ett krav från min sida, har problem med ryggen...

• LillaAnna72

Vilken fin vagga - vill ha en, men känns onödigt när vi ska ha spjälsäng!

Svar på tråden Spjälsäng Ullared