Ska bli gudmor -vad köpa i doppresent?
Är det nån som har tips på bra dop presenter till en kille? Jag ska bli gudmor åt den lille och vill köpa nåt speciellt, det där "lilla extra" liksom....
Tacksam för hjälp
Är det nån som har tips på bra dop presenter till en kille? Jag ska bli gudmor åt den lille och vill köpa nåt speciellt, det där "lilla extra" liksom....
Tacksam för hjälp
öppna ett fondkonto till lillen så slipper han onödiga prylar.
Där kan du sen sätta in pengar på födelsedagar till honom. Han lär bli jätteglad över detta när han är äldre.
Jättebra tips men jag vet redan flera andra som kommer göra det åt honom, jag vill hellre köpa något, det gäller bara att komma på vad! Dopet är i augusti så jag har tid på mig att hitta den ultimata doppresenten,-)
Min son fick en flaggstång med svenska flaggan på. Hans data ingraverade. Den köpte gudmor och gudfar till honom när vi hade namngivning. Flaggstången är köpt i en guldsmedsaffär.
Flagganstången tar vi fram varje år när han fyller år.
Ingraverad lampa i kristall.med foto och text.
www.3dkristall.se
Mina guddöttrar har fått varsin sparbössa i doppresent som symbol för "ett rikt liv". Ibland när vi träffas så lägger vi lite pengar i den tillsammans. Sen så har jag också börjat att ge dem glas i en glasserie, kanske inte uppskattat just nu men när de väl flyttar hemifrån så är jag övertygad om att det kommer att vara uppskattat.
Tjena!
Köp regnskog!!! Går bra att fixa på Body shop. Du får som ett diplom eller bevis som du kan sätta i en fin ram. Ovanligt och uppskattat:)
När min gudson döptes köpte vi en handmålad glasbil från kostaboda. Visserligen en prydnadssak men inte de traditoonella i tenn/silver. Han fick oxå en lite skyddsängel i glas
Hej
På www.sestre.se så har de en sparbössa i form av en hund i tröja. www.sestre.se/view_product.php Jättegullig!Just nu har de fraktfritt. Köpte en Disney handduk också (till min lilla kille) och var jätte nöjd.