• Svar på tråden föda på kristianstad,csk beräknat 5aug?
  • Dew

Är beräknad den 13 men det kan ju skilja på 2 veckor. Så visst kanske vi ses där. :)

• hjärterum

Kul med ett svar ialla fall...
    fick min 1a gosse v37plus en dag och går på specmvc nu.
    så får se hur länge min lilla krabat vill stanna kvar!

• Trulsa1985

Det är fullt möjligt att vi gör :)

Jag är beräknad till den 31 Juli så man vet aldrig när bäbis behagar att titta ut :)

• MajaLinnéa

Jag är beräknad till den 1:a augusti, så jag kanske joinar nån av er

Har ni fött på CSK tidigare?
    För mig är det första barnet, men jag har haft praktik på både förlossningen och BB, för ett halvår sen ungefär. JÄTTEKUL

• Trulsa1985

Det är min första bebbe med :) Jisses vad jag längtar...

Dessutom så har vi tydligen missat vår föräldragrupp :S Har haft 3 barnmorskor redan och första sa att de säger till när det startar och andra sa ingenting om det och när vi för en månad sen undrade om det inte skulle komma igång så sa vår barnmorska att nää, har ni inte fått den informationen? Vi har ju löpande föräldrautbildning och det är bara en gång kvar... Så det blir ingen föräldragrupp här. Jättetråkigt, man får ju inte träffa någon då som ska ha ungefär samtidigt... Så att träffa folk här som faktiskt bor hyfsat "i närheten" är guld värt :)

• hjärterum

Jag födde en son på csk 05.
    Är själv född den 1a Augusti;)
    väntar nu min andra son...med beräknad födelse precis en vecka efter storebrors födelsedag,bf den 5 Augusti!
    men vi får som sagt se när han behagar att komma till vår värld,på inskrivningsbesöket och innan ultraljudet fick vi bf den 13 juli...men jag la till en vecka där eftersom jag inte brukar ha en cykel på 28 dagar-utan ca en vecka till.Min första son föddes i v37 plus en dag.

• sommarblomma1

Jag är från Hässleholm och ska föda i Kristianstad. Jag är beräknad till 23 juli men jag kanske går två veckor över tiden... då blir det 6 augusti. Det är vårt första och vi ska få en dotter! Vi ska på vår första föräldragrupp träff den 3 juni och vi blir väldigt få eftersom det är få förstagångsföderskor nu över sommaren i vårt område.

~*~♥~*~ v.32 ~*~♥~*~ BF 23 juli 2008
  • Saranh

Jag ska också föda den 5:e på CSK. Men jag tror att bebisen kommer tidigare.

• Saranh

Vad kul med lite folk från kristianstad förresten. Undra om jag har sett er på stan?

• Trulsa1985

Jag bor i Hässleholm men ska föda i Kristianstad.

Kan ju annars avslöja att jag har riktigt tråkigt på dagarna så om det är någon som vill träffas och ta en fika nån dag kan ni väl hojta till!!

Jag är för övrigt född den 28e Juli och pappan till bäbis är född 4e Augusti så om bäbis nu kommer 31 Juli så ligger vi alla tre där...

• MajaLinnéa

Jag bor i Tyringe, ca 1 mil utanför Hässleholm.
    Är född -86.
    Jag pluggar till sjuksköterska på Högskolan i Kristianstad, så jag är där nästan varje dag...

• hjärterum

jag själv bor i Näsum men är inte ´´född´´ här.
    flyttade hit från gbg för 4 år sedan...
    har även bott i olofström.

jag längtar såå mycket till bf nu!
    men kanske inte just att föda igen då;)
    trots att det gick väldigt bra förra gången,födde med endast lustgas under krystvärkarna.och tyckte inte att skedena före var så besvärligt...Jag hade Eva Sigfridsson som förlöste mig då,hade känts ttryggt med samma igen.

Svar på tråden föda på kristianstad,csk beräknat 5aug?