Har du någon gång åkt på en ospecificerad resa?
Berätta gärna..
Berätta gärna..
Under 90 talet åkte jag på 2 ospecade om året. Allt från Apollo, Fritidsresor, Ving etc. Ibland var det super ibland mindre bra. Spelade egentligen ingen roll vilket bolag utan mer "tur". En gång fick vi ett jättestort härligt hotell bara för att några inte kunnat resa och rummet var ledigt...
Ospecat är chansning, det finns inga garantier, fast är man öppen för allt så varför inte.
Ja, till Kreta med Apollo och det var den bästa resa jag gjort!
Det var för 2 år sedan vi åkte till Kreta med Ving!
Och det var bra.. det fans pool och var gångavs. till stranden och staden.
Rummen på hotellet var helt ok. Bet. 2000 för 2 pers. i 1 v.
Så jag e mer än nöjd.
Ja flera gånger har jag åket ospecificerat med olika researragörer och haft tur vajre gång hammant på bra hotel bara fyra och fem stjärninga hotel har jag hamnat en gång då jag åkte till mallcora hamnde jag på ett fem stärning hotel de var allds ny byggt ingen hade bott där tigare.
puffar lite
fritidsresor..
åkte till kreta. JÄTTE lyckat hamande 30 meter ifrån havet på ett litet nytt hotell med lagom stor pool. iom att de itne va så mycke lgh så va de lagom emd folk i poolen (typ 3 stycken)
nära till mat och affärer.. kalas kalas..
Jag åkte till Lefkas en vecka i augusti 2001 med Apollo. Det var toppen! Inget att klaga på alls! 2002 åkte jag två veckor ospecat med Ving till Kalymnos och det var också alldeles strålande.
ja vi åkte tre personer till gran canaria med ving. helt underbart! vi kom till sunwing resort i 10 dgr för 2,5 var. hotellet låg precis vid havet och en jättefin strand bredvid.
Jaa,Till Tunisien mé Wingresor..Skitbra
Jag har åkt ospecat till bl a Dublin en vecka med en kompis, första natten bodde vi i ett jättelitet rum med en 120-cm säng men sen fick byta till en svit! Kanonbra! Har även åkt ospecat till Mallorca med sambo och 2-årig son, vi fick bo på Fritidsresors hotell och det var en stor fin lägenhet och kanonbra poolområde, underhållning m m. Sen har jag ev åkt ospecat på 90-talet men jag kommer inte ihåg exakt vart, reste väldigt mycket då nämligen..
Åkte ospec med Ving till Korfu 2002. Hamnade i Kassiopi på ett 4-stjärnigt lägenhetshotell. Detta var vecka 33, alltså när skolorna härhemma börjat och lite på eftersäsong. Allt var toppen!
Ja, två ggr. Båda gångerna med apollo till Poros. Jättefina hotell båda gångerna.
3 gånger
Första gången med Apollo till Bulgarien sunny beach 2000. Hamnade på ett halvtaskigt hotell men annars så låg det ju centralt och vi hade havsutsikt från balkongen. Ingen restaurang fanns på hotellet.
Andra gången med Detur till Turkiet Alanya 2001. 4 stjärnigt hotell med bara 2 minuters promenad till stranden och ca 10 min till centrum. Var helnöjd med allt på resan.
Tredje gången med Fritidsresor till Italien Capo Vaticano 2004. Supermysigt enplans boende med jättevacker trädgård och precis bredvid havet. det tog ca 30min med bil till närmsta stad (Tropea), men det visste vi redan när vi bokade resan. Underbart ställe att åka till.
Men i år har vi bokat en resa och valt hotell själva.
Apollo till Turkiet. Riiiikitigt dåligt!