• xxJessikaxx

Hur mkt skulle ni betala för en kladdkaka med Polly el Dumle el Romerska Bågar-smak?

Jag skall sälja saker på en loppis om två veckor och hade tänkt ge mig på att baka en 6-7 st kladdkakor och testa sälja dem. Jag skall göra två med Polly-smak, två med Dumle och två med Romerska Bågar(apelsin). Tänkte köpa runda formar billigt nånstans och så trä en plastpåse över dem, knyta med nåt presentband och så en liten lapp vad det är för kaka runt. Frågan är då hur mkt ni skulle betala för en hemmagjord kladdkaka med dessa smaker? Känns ju som om de skall löna sig också + jobbet man lägger ner. Jag själv köper gärna hembakat ibland pga lathet plus att det är gott att äta det ngn annan bakat ibland.
    Så vad tror ni?

• Svar på tråden Hur mkt skulle ni betala för en kladdkaka med Polly el Dumle el Romerska Bågar-smak?
  • MammasGos

Runt 25 kronor hade jag nog gett.
    Som de där kladdkakorna kostar i butikerna.
    Mer tror jag inte på...även om jag själv gärna hade sålt för 50:- styck hehe

• killenkott

Oj,vad gott det lät!
    Jag skulle kunna tänka mig 49:-,bara för att lägga mig på den magiska talet nio. .
    max 55:- iaf.

• xxJessikaxx

Ja för 25 kr går jag snarare i förlust
    Men 40-45 känns mer rimligt, jag tänkte nog testa därikring i alla fall. Nån mer som tror på det priset?

• xxJessikaxx

jo de är jättegoda, flera ägg och riktigt smör i varje och de är gudooooomliga :-P
    Nu blev jag sugen själv

• Mickis74

Max 30 kr skulle jag ge....

• killenkott

Baka till mig!!!!NU .

• pucken

jag skulle inte betala något alls. jag bakar hellre själv men jag tror nog att du kan få 45 för dem.

• killenkott

Tänk på att köper man iaffären tar dom ca 40:--45:-för en typ mandeltårta eller dyl så jag tycker verkligen du kan ta 49:-,dom är ju hembakta för sjutton !

• Dino78

Runt 30:- skulle jag kunna ge. Bakar gärna själv så jag skulle inte betala mer därför. Vad kostar dom i affären? En femma billigare än det och folk kommer garanterat köpa! För hembakat är mycket godare och så får folk det billigare. perfekt.

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Hur mkt skulle ni betala för en kladdkaka med Polly el Dumle el Romerska Bågar-smak?