flaxa skrev 2008-05-26 16:47:07 följande:
Men om du har stl xs/32 både uppe och nere så kan du inte ha överskottsfett på låren! Försök ta itu med din självkänsla istället för din kropp. Jag tror inte du skulle må fysiskt bra om du gör dig av med kroppsvikt. Jag har oxå varit i din situation och kan idag när jag ser tillbaka på det inte förstå varför jag inte såg hur jag såg ut egentligen. För mig var jag bara valkar och hängfett trots att jag låg under bmi. Prata med din man, förklara hur du ser på dig själv. Kanske kan han hjälpa dig att nyansera din bild.Lycka till, du är värd att älska dig själv tjejen!
Jo, det stämmer. Jag har överskottsfett på låren och det är sant. Om jag "grabbar" tag i insidan på låret och tittar på mellanrummet mellan fingrarna är det ca. 3 cm och det känns mycket. Mina lår är smala, jag är liten men de känns ändå oproportioneliga

känns lite surt. Vet att jag inbillar mig lite också, kanske.
Jag kan ju tillägga att jag har haft lite ätstörningar genom åren. Jag är ca. 1.65 lång och väger nu 52 kg. Det är normalt. Förra året vägde jag 44,5 . Då var jag nöjd... nästan.
Förbannade ätstörningar. Jag vill inte åka dit igen!
För övrigt kan jag tillägga att min man är jättebra. Han säger att jag är ung, vacker och allting. Men jag kan inte tro honom.