Inredningsbutiker i LULEÅ?
Jag ska till Luleå om 3 veckor och tänkte främst kolla heminredning till barnrummen samt köket och vardagsrummet. Vilka butiker kan ni rekommendera?
Tack på förhand!
Jag ska till Luleå om 3 veckor och tänkte främst kolla heminredning till barnrummen samt köket och vardagsrummet. Vilka butiker kan ni rekommendera?
Tack på förhand!
Casa Wikström är en fantastisk inredningsbutik. Lite dyrare, men bara snygga saker
Den ligger lite utanför stan. Kommer inte ihåg vad gatan heter, men typ vid gamla Prix, före Barnens hus...
Sen har du ett litet SIA-sortiment på Växtriket som ligger efter samma stråk som Casa Wikström, om man nu gillar den stilen...
Har läst att Lagerhaus ska öppna i Luleå under maj månad. Någon som vet vart?
JAA, det ska dom, ¨på fredag i ett köpcenter som heter Wasa, ligger efter "shopping-gatan" (vi har bara en). Blir nog inga problems att hitta dit.
Sedan har du fina men ganska dyra saker och kläder för barn (nu vet jag inte hur gamla dina barn är, men deras sortiment riktar sig till kanske 0-3,4 år) på ASKO Möbelhus som ligger efter Kungsgatan.
Det här blir ju bara bättre och bättre!!! Tack!
Sen har du butiken Annorlunda mittemot Strand gallerian.
QL har oxå mkt fint..trend grejer.. ligger på kungsgatan.
TATI är oxå en inredningsbutik och ligger på skomakargatan.
Sen har du Tiimari.. lite billigare saker.. mkt pennor, scrapbook, servetter mm..
Nu har vi säkert glömt någon.. sen har vi ju EM, Åhlens, Colorama = säljer en del av village sortiment...mm
Tack, tack!
Puff
Sen finns ju Indiska här oxå. I shopping gallerian.
Mique i smedjan gallerian.
Pentik. Finsk keramik. Underbar butik oxå i smedjan gallerian.
Sen finns det en renodlad ljus & servett butik i gallrian bakom smedjan. En gata ner. Paraffin tror jag den heter.
asko möbelhus på kungsgatan
Sen finns även Hemtex här i smedjan gallerian samt Olssons tyger i Shopping gallerian - mittemot Indiska.
Det ska finnas en tygaffär i strand gallerian oxå..minns inte vad den heter.
Shit-pomfritt vad mycket läckra möbler det fanns på Casa Wikström. Måste bli rik så jag kan byta ut alla möbler hemma mot nya därifrån