• Anonym (.)

Lagerarbetare vad har ni i lön?

Vad har ni lagerarbetare i lön?
    Samt vad har ni för arbetsuppgifter?
    Ex farligt gods, lagersaldo osv osv.

Tycker maken är väldigt underbetald efter att ha jobbat där i snart 5 år och undersöker lite vad andra har med samma uppgifter

• Svar på tråden Lagerarbetare vad har ni i lön?
  • Anonym

min man arbetar också på ett lager, han har jobat där i tre år.
    nu jobbar han i och för sig bara nätter, men då tjänar han ca 20.000 efter skatt

• Anonym (.)

Ja fast då är det nattob ju. Maken jobbar 7-16

Anonym skrev 2008-05-26 17:24:20 följande:
    min man arbetar också på ett lager, han har jobat där i tre år.nu jobbar han i och för sig bara nätter, men då tjänar han ca 20.000 efter skatt
  • Anonym

Min sambo har jobbat som lagerarbetare i många år och på lite olika ställen. När han jobbar dagtid 7-16 så har han haft ca 20.000kr i månaden före skatt. Nu jobbar han 2 skift & får lite ob tillägg och har då ut ca 24.000kr/månaden före skatt. Han jobbar på ett lager där han kör truck & packar varor, som ska skickas ut till kund. Det kan handla om små skruvar till stora paket som väger 100-tals kg. Inga faliga gods el nått annat speciellt!

• Anonym (.)

Okej. Maken har under 19000 innan skatt. Och han sköter farligt gods världen över, vaktmästare, lagersaldon, administrativt inom lagret, kontakten med leverantörerna. Han kör div nya svåra program som inte ens han chef kan med. Det handlar också om skruvar och paket på iaf 60 kg. Pallar hit och dit.

Han älskar sitt jobb men har mer och mer tappat hoppet på att få en bra lön.
    Nya löneförhandlingar var nu i våras, inte hört något än.

Svar på tråden Lagerarbetare vad har ni i lön?