fukt i mobilen?
Min tele har blivit fuktskadad
Då lagar dom det inte på garantin tyvärr...
Nån som vet om det är värt att betala för att laga den själv? Har haft den i typ 6 månader...
Min tele har blivit fuktskadad
Då lagar dom det inte på garantin tyvärr...
Nån som vet om det är värt att betala för att laga den själv? Har haft den i typ 6 månader...
Vart har du lämnat in den? Om det är på elgiganten så skulle jag luska lite i det där. Dem är ökända för att säga att telefoner är fuktskadade för att inte behöva laga dem...
Håller med ovandtående, har haft två mobiler som dom sagt vart fuktskadade trots att jag vet riktigt säkert att så är inte fallet........Stå på dig lite så kanske dom ger sig.......
jag sitter i samma sitts.vad har du för mobil? jag har en sony ericson k810i, började med att en knapp ramlade bort,joysticken går segt, o så går den knappt att ladda. Vet många med SE som har samma problem. lämnade in min på expert där jag köpt den, det visade sig att den är fuktskadad så pga det lagar dom inte ens knappen som lossnat!
skulle kosta mig ca 2500 kr + moms att laga den, vilket det inte är värt tycker jag, eftersom man kan få en ny mobil för dom pengarna.
Jag tog en tandpetare o tog bort lite grönt där man sätter laddaren, så nu funkar den bättre att ladda.
Har dessutom 1 ½ år kvar att betala av på telefonen.
tråkigt som fasen, men vad gör man? funderar på att försöka betala av resten på avbetalningen på en gång o se hur länge den håller innan jag måste köpa ny.
Kolla själv om den är fuktskadat. På batteriet finns en liten vit tejpremsa som blir röd i fukt. Finns på mobilen också. Har SE-telefoner, vet inte om andra märken också använder sig av tejpremsorna.