• sofie27

någon som varit på borrbystrands camping i skåne???

vi hade tänkt hyra en campstuga där ett par dagar med min lilla 3 åring. Undrar hur det är där....miljön???barnanpassat m.m???stranden???

• Svar på tråden någon som varit på borrbystrands camping i skåne???
  • Ciccilionaa

Absolut gör det! Du kommer nog inte ångra dig!
    Har inte varit på själva campingen, men hyrde hus med maken och då 1 åring sommaren 2006 (i Borrby), och kan inte annat än säga att vi ÄLSKADE!!! det.

Mest av allt stranden och närliggande stränder! Kommer absolut! återvända dit!

Har hyrt hus i Skåne varje sommar sedan ett par år tillbax och även nu i sommar.

Vet inte så mycket om campingen men jag antar att de har en pool för på e-middagarna när man gick hem så hörde man pool-plask och ståhej.
    Det finns också en liten "kiosk" på stranden (model fin gammal bod) och så tror jag även typ mack-försäljning a la rökt makril på kavring.

Tror absolut att det är barnvänligt, campingar brukar nog vara det.
    Ialla fall så är stranden enl mig den mest fanstastiska i Sverige.
    Nu kanske allt är lite "romanstiskt vinklat" men JAG tycker det. Det känns som att var i ett sydligare land.
    Den sommaren vi var där var det också KANON!! väder hela tiden under våra skåne-veckor.
    Lycka till,
    C

• sofie27

tack för ditt svar. har bokat stuga där nu:)) ska bli härligt att komma dit. mvh

Svar på tråden någon som varit på borrbystrands camping i skåne???