• Alvi

Hade du vit klänning när du tog studenten?

Jag ville egentligen ha en lång vinröd sammetsklänning men det var inte jättelätt att hitta på våren...

Så det blev denna: Vi ska på bröllop, augusti 05Dock är detta inte studenten, utan fem år senare... Recycling...

Vad hade ni på er?!

Ule buku på er!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du vit klänning när du tog studenten?
  • Ziitoo

Jag hade en vit sneskuren klänning med en vit paljetrand i mitten och så utan axelband.

• Imox

oj blev visst tomt..
    hade en vit tunika me stora svarta mönster i (ver mer svart än vit)
    o vita leggings till o svara skor
    funkar utmärkt

men jag syntes bland alla vita studenter hehe var en kille som hade vit kostym va lite skojjigt

• bebis2007

Vit linnekostym hade jag.

• burtok

Jag hade en aprikosfärgad klänning men strasspärlor på... Till det hade jag lila mocka skor!!!!!!!!!!!! Man kan säga att jaginte såg ut som någon annan...

• antons bejb

jag hade vita byxor med kritstrecksränder och en mossgrön top. ååååh studenten, så roligt det var!

• Fröken Sophia

Vit klänning med små vita blommor längs med halslinningen. Och en vit kofta till det. (Fast ett par sandaler i beige färg.)

Nu såhär 10 år senare har jag insett hur genomsynlig den klänningen var

(¯`°?.¸ ღ♥ Åhh titta vad fint! ♥ღ¸.?°¯)
  • W W

annat, hade inte klänning alls ett par vita byxor o en svart top tror jag att jag hade *om jag minns*

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar
  • Taggtroden

Jepp, en vit sidenklänning. Var uppsydd åt svägerksan i Thailand till hennes student, men hon växte ur den innan studenten, så jag fick den sen. Gav den i min tur till syrran när hon tog studenten

Svar på tråden Hade du vit klänning när du tog studenten?