• Tika86

Hur länge ska barnet sova i föräldrarnas rum?

Ja, som frågan lyder: hur länge efter att barnet blivit fött tycker ni att han/hon ska få sova i samma rum som sina föräldrar? Eller tycker ni bebisen kan sova för sig själv i barnkammaren från början?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge ska barnet sova i föräldrarnas rum?
  • Saskia

Två år tycker jag är lagom. Så gjorde vi.

• Ronjah

Annat:
    Tills barnet känner sig tryggt nog att sova i eget rum

Milton och Livia
  • Maddizen

så länge man nattammar

(¯`°?.¸ ღ♥ Våran prins Karl-Casper ska bli storebror i Juli ♥ღ¸.?°¯)
  • Sicali

Så länge barnet behöver, det finns väl inga regler?

• Caranlachiel

Jag har inga barn än men vill att våra framtida barn ska sova i vårt rum bara de första veckorna. Om ens det allvarligt talat.

Har autografer från alla i HV71 på en matchtröja! Woohohoo!
  • korven72

vi flyttade vår unge när hon var 4 månader.

• abovo

Annat: Så länge barnet behöver det. Min son behövde det i ca 1,5 år, sedan vill ehan själv ligga i sin säng i sitt rum. Men jag gick in och sov hos honom senare på natten tills han var ca 2 år. Nu sovr han själv.

• Shirley

Så länge barnet och föräldrarna vill det
    Vår minsta som fyller 1 år nu har sovit i vår säng sen start, hon har aldrig sovit i sin säng och jag ser inga fel alls med det. Har ingen brådska att hon måste sova i egen säng... det kommer tids nog iaf så.

• Que Sera Sera

Röstade på 'längre än så' men det ar ju individuellt. Sa lange barnet behover det anser jag. Var dotter ar 18 manader och sover an i var sang och lar gora det ett tag till. Sen kommer hon fa egen sang fast i vart rum. Vet inte nar det blir lage att 'flytta ut henne' utan det ar nar hon vill helt enkelt.

Stolt mor till två!
  • Meus Veritas

Röstade inte alls, då min son sover i sin säng inne hos hos tills han inte vaknar på nätterna och vill komma upp längre.

Svar på tråden Hur länge ska barnet sova i föräldrarnas rum?