Hur länge ska barnet sova i föräldrarnas rum?
Ja, som frågan lyder: hur länge efter att barnet blivit fött tycker ni att han/hon ska få sova i samma rum som sina föräldrar? Eller tycker ni bebisen kan sova för sig själv i barnkammaren från början?
Ja, som frågan lyder: hur länge efter att barnet blivit fött tycker ni att han/hon ska få sova i samma rum som sina föräldrar? Eller tycker ni bebisen kan sova för sig själv i barnkammaren från början?
Två år tycker jag är lagom. Så gjorde vi.
Annat:
Tills barnet känner sig tryggt nog att sova i eget rum
så länge man nattammar
Så länge barnet behöver, det finns väl inga regler?
Jag har inga barn än men vill att våra framtida barn ska sova i vårt rum bara de första veckorna. Om ens det allvarligt talat.
vi flyttade vår unge när hon var 4 månader.
Annat: Så länge barnet behöver det. Min son behövde det i ca 1,5 år, sedan vill ehan själv ligga i sin säng i sitt rum. Men jag gick in och sov hos honom senare på natten tills han var ca 2 år. Nu sovr han själv.
Så länge barnet och föräldrarna vill det
Vår minsta som fyller 1 år nu har sovit i vår säng sen start, hon har aldrig sovit i sin säng och jag ser inga fel alls med det. Har ingen brådska att hon måste sova i egen säng... det kommer tids nog iaf så.
Röstade på 'längre än så' men det ar ju individuellt. Sa lange barnet behover det anser jag. Var dotter ar 18 manader och sover an i var sang och lar gora det ett tag till. Sen kommer hon fa egen sang fast i vart rum. Vet inte nar det blir lage att 'flytta ut henne' utan det ar nar hon vill helt enkelt.
Röstade inte alls, då min son sover i sin säng inne hos hos tills han inte vaknar på nätterna och vill komma upp längre.