• Sunshine comes after rain

Britax Vigour 4+

Hej,

någon som har testat Britax Vigour 4+? Eller har någon åsikt..? Är ute efter en smidig vagn till min 2-åring.

• Svar på tråden Britax Vigour 4+
  • yumaa

har beställt den .. men inte fått ut den ännu...
    jag träffade på en familj som hade trehjulingen ... de var o körde med barnet i vagnen .. o jag frågade vad de tyckte om den...
    de sa bara positivt....
    men jag tycker den verkar jättebra faktiskt...
    får se när bebisen kommer o man får prova den...

Sunshine comes after rain skrev 2008-05-27 16:25:36 följande:

Hej,någon som har testat Britax Vigour 4+? Eller har någon åsikt..? Är ute efter en smidig vagn till min 2-åring.
  • Skrik och Panik

Jag har Vigour 4, jag ÄLSKAR min vagn! Den är lättkörd, smidig att fälla, enkel att ändra sitsen på den, väger inget alls, tar liten plats...finns bara en negativ sak med den, sufletten är lite kort eller vad man ska kalla det. Fast det är sak samma, fixade ett parasoll.

Älskar regnskyddet med! Varukorgen under är bra, finns små fickor på den man kan lägga småsaker i!

Ja som sagt ÄLSKAR min vagn!

• Sunshine comes after rain

Skrik och panik - känns den stadig? Jag har en 2åring som vill klättra i själv. Hur stort är ditt barn - hur stort tror du att ett barn kan vara för att fortfarande kunna sova/ligga helt i vagnen?

Jag är vagntokig och har köpt flera vagnar under åren som jag till en början är nöjd med men som sedan visar sig vara för tunga/klumpiga, dålig kvalitet, bara snygga osv osv

Jag vill nu kunna gå över till 1 riktigt bra vagn

Vilka vagnar jämförde ni med när ni valde?

• Skrik och Panik

Vi kollade på alla möjliga vagnar, Brio Sing tex, Sedan First Wheel o andra likvärdiga. Ville ha handtag som var "böjbart" alltså inte teleskophand tag.

Ja den känns väldigt stadig, min ditter är bara 8 månader nu, men tror hon kan ha den läänge till.
    Min son har klättrat på den, och han är 6 år och den välte inte.

Har provat många vagnar jag med, men är nöjd nu..kommer inte byta igen.

Ta med din 2 åring och låt den testa att klättra i och ur och testa att lägga ditt barn där o se hur det ser ut.

Svar på tråden Britax Vigour 4+