Hur stor trädgård?
Hur stora trädgårdar har ni?
Vår är på ca 800kvm ,mest gräsmatta.
Hur stora trädgårdar har ni?
Vår är på ca 800kvm ,mest gräsmatta.
Vår tomt är på ca 1950 kvm.
över 2500 är våran tomt på...
Vår är på 2050 m2 men min erfarenhet som trädgårdsanläggare att de flesta har /vill ha små och lättskötta trädgårdar runt 800m2
Oj vilka parker ni har!
är det inte svårt att hålla rätt på?
Vår tomt är på 3800 m2, mest gräsmatta och öppna ytor.
Min är på 5000, men jag bor på landet så det gills kanske inte riktigt. Och bar hälften är påbörjad anläggningen av, resten är björkdungar, sly osv.
Vår tomt är 1130 kvm. När vi flyttade hit var det mest gräsmatta överallt. Nu, tio år senare, har vi kanske 200 kvm gräs och resten, trädäck, singel och snart plattor! Mindre jobb vill vi ha med underhåll och oj vad det är jobbigt att klippa gräs som det står buskar och träd, rabatter och trädgårdsmöbler överallt på!
Våran tomt är på 2312 kvm. Vi har en bit gräsmatta, sen en lika stor del som är bara sly. Som så småningom ska bli gräsmatta.
Sen har vi en del av tomten som är till för odlingar och plantering.
En bit skog har vi också.
Strax under 5000 kvm. lite gräsmatta - mest äng/berg just nu. Och stora ekar...
4000m2 är vår tomt, men själva trädgården är just nu ungefär 0m2, eftersom vi nyss byggt huset och det som sedan ska bli trädgård nu består av jordhögar och sand.
bor på landet och har 15000m2 tomt och då är ca 5000m2 trädgård resten vildvuxet
Våran är ca2700 kvm men det är bara 1/3 ca som är plan framsida som ska bli gräs medan resten är bakom huset i sluttning.
Vår tomt är på ca 4000m2 varav halva är gräsmatta och resten skulle man kunna kalla för vildvuxet
ojoj vilka "bigga" trädgårdar ni har,vår på 800 känns nästan stort tycker jag...
Vår tomt är nästan 1200kvm. ca 900 av dem är gräsmatta.