• Sorax

    Fotbolls EM?

    Hur långt går vi i fotbolls em tror ni? med tanke på Sveriges insats mot slovenien.....?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-01 18:15
    Sverige Ukraina 0-1!!!!! visserligen är det bara en tränings match men ska vi inte kunna visa mer än så här på alla mål chanser vi hade, o de missar i försvaret så tror jag inte vi vinner en enda match i em...?

  • Svar på tråden Fotbolls EM?
  • Papito

    Två frågor med olika svar.

    Baserar man det på insatsen mot Slovenien så blir det hemresa med tre raka förluster.

    Bortser man från den helt meningslösa matchen mot Slovenien så ökar chanserna rejält. Jag tror att det blir som vanligt, vidare från gruppen & ut i första utslagsmatchen.

  • Gnagarn

    Tykte Slovenien matchen var ganska given faktiskt. De som är potentiella första elva spelare prestarde bäst och de som nappt får sitta på bänken visade varför de har en bit kvar.

    Henke, Chippen, Larsson, Mallbarg mm presterade som väntat ungefär medans andra som inte får var ombytta under EM bekräftade att de skall ha strandtofflorna på även nere i alperna....

  • Rocker

    Jag tror oxå vi klarar oss ur gruppspelet med nöd och näppe, sen åker vi ur. Sen tror jag att Sverige som vanligt kommer tappa poäng mot "enklare" nationer då dom ser för enkelt på allt och blir slappa, däremot kommer dom stå emot bra mot dom "svårare" lagen.

  • NoXigen

    Tror d kommer gå bra...frankrike o sverige i final o La France vinner :)

  • Daniboy

    Sverige kan gå vidare det beror på hur dom ställer upp laget.
    henke är för bra att sitta på bänken vill ha han på mitten lite framför linderoth och ljungberg och chippen på kanterna med elmander och zlatan på topp då går sverige minst till kvarten

  • Papito

    Jag tycker också att Henke är bättre i den rollen som offensiv mittfältare. Han är ju grym i boxen men Sverige spelar inte det spelet där han matas med inlägg och då försvinner han en del. Bättre att låta honom komma bakifrån med fart.

  • NoXigen

    Jag fortsätter hävda Frankrike fast dom hade lam start igår

  • Poa 77

    om frankrike ska vinna så måste de vakna nu och knyta skorna ordentligt

Svar på tråden Fotbolls EM?