• LillyLu

flytningar som lotion

hjälp nu får jag snart ge mig...bäst att gå iväg till jobbet innan jag skriver sönder den här sidan :)
    jag är på bim + 1 och har senaste dagarna fått mer flytningar än vanligt, det blir lite blött i trosan och det ser ungerfär ut som lotion, vita och tunna. Kan det vara gravsymptom?

• Svar på tråden flytningar som lotion
  • Blondie85

Jag har liknande flytningar jag med, och jag har BIM imorrn.
    Det här finns att läsa på vårdguiden:

"Graviditeten påverkar surhetsgraden i slemhinnan i slidan. Många får ökade flytningar under graviditeten. En vit, tunn flytning som inte luktar illa är helt normalt, även om den ökar i mängd. För en del kvinnor ökar flytningarna med antalet graviditetsveckor."

• Ivriga mamman

Men du! Så har jag med....BIM idag och inga tecken på mens....va nervöst du!? Kände mig sjuk i morse..typ febrig och frusen med lite lätt illa mående......

• caca

Hej jag läste era lite här o jag har oxå dessa flytningar o inatt började jag oxå känna min febrig o frusen, sitter nu hemma med filt o dicker massa te ;) jag ska ha mens imon eller fram till nästa onsdag (har en lång menscykel) sista va på 39 dagar o idag e jag inne på dag 33.
    men vet att jag inte kan vara gravid, för min sambo åkte bort innan äl, när jag nu hade äl???
    hoppas ni får era + :))

• Ivriga mamman
    Svar på #2
    Jag såg nu att mina flytningar är mer vattniga och ljusgula....fy va vidrig man är som ens skriver det här....men man är ju i gott sällskap *ler* !!

Caca: hoppas du med får ditt plus, kanske du har sen ägglossning??? Jag har varit frusen och haft lite feberkänningar en vecka tillbaka jag med.....

Mangoyaya: Hur går det för dig? Något nytt?
  • kicki08

Jag hänger mä i den här tråde jag med.
    Det bara snurrar i huvudet på en. Vet inte när jag hade äl faktiskt. Har inte känt av något direkt alls förutom i måndags när jag hade ont i vänstra sidan vid äggstockarna och hade lite förhöjd temperatur. Men ingen trådig flytning som det sägs man ska ha. Snarare som ni säger, vit som lotion ungefär. Och jag har fortsatt varit frussen sen dess och haft småont i magen till och från. Som mensvärk ungefär. Kan det vara äl eller kanske nått annat på gång...
    BIM runt den 4-6 juni nån gång.. tror jag... Jag vet inte hur jag ska räkna... Man blir ju helt knäpp av å vänta.

• Blondie85

Jag är GRAVID Testade för ett tag sen...wohoo! =)
    Så dom där flytningarna är tydligen ett tecken på graviditet...hehe =)

** Gravid i vecka 4 ** :D
  • Ramiss

Jätte grattis!!!!!

När jag får hem ÄL-testerna ska jag oxå börja testa...vet ej när demn är just nu..kanske  man lyckas pricka in första ÄL då jag inte fått nån mens än..var 9 dagar sen jag tog ut min p-stav..

• LillyLu
    Svar på #4
    så sitter man här på fl igen....skulle vilja säga att det är som en drog...en rolig sån:)
    Jag har kvar mina flytningar och ingen mens ännu. Men, idag har jag sprungit på toa säkert 10 gånger för jag har hela tiden känt det som att mensen har kommit. I förrgår hade jag molande ganska kraftig mensvärk i ländryggen, igår ingenting men nu ikväll är det tillbaka igen. känns precis som mensen skall komma när som helst. mår lite illa också... känner mig inte så hungrig som tidigare men däremot har magen havererat lite - kan få magknip och måste gå på toa för nr 2 ibland...

hur går det för er andra?

Jättegrattis till dig blondie85.
  • Ivriga mamman
    Svar på #6
    Jag är med GRAVID!!!!! Fattar det inte! Var så säker på att jag bara var inbillningssjuk!! Grattis till dig blondie85!!!
  • tre

Jag har Bim 6/6, och tror jag hade ÄL i helgen, de sista dagarna har jag haft massa flytningar, långa sega snorliknande, (som en 11 under näsan på snoriga barn haha).. BLÄK!!
    Är det fortsatta ÄL flytningar, eller vad tror ni??

• Amwi

ansluter mig oxå då jag försöker få koll på mina flytningar.

-Ni som haft dessa "vita lotion"-flytningar, har det varit mycket eller bara lite?
    -Flera dagar eller kortare tid?
    -Har det visat sig stämma stenare med att ni testat positivt?

Hade själv lite vita just lotion-flytningar som jag reflekterade över häromdagen... Tycks mig inte känna igen det sen tidigare.

• Trynträ

Jag har också lite vitt i trosorna lite då och då. Inte så det rinner men jag vill inte minnas att jag brukar ha så. I övrigt känner jag inget. Har BIM på torsdag eller fredag.

• Grässtrå

Hej hoppas att det är ok att jag hoppar in här!
    Jag har även jag vita flytningar, började igår och har BIM på fredag, sitter som på nålar här och hoppas att det ska ta sig denna gång!

• sunshiine

hoppar in ja me här har bim den 27 nu på torsdag, har me som flytningar men mest bara i trosan, lite gula aktiga me, men inte mycket har annars huvudvärk, känner mig frusen ibland och även febrig.

hoppas me på ett pluss.

ni som redan har plussat
    STORT GRATTIS TILL ER

hur många dagar innan bim ir efter testade ni positivt

kram på er

• jaf

jag hade "vita fläckar" i trosorna lite varje dag men när jag kännde på tappen så kännde jag en skåra i är den öppen eller stängd då?
    hur menas det med hård och mjuk?
    sen när jag tog ut fingret så kom det som kladdiga vita lotionsflytningar på fingret ursäkta snacket brukar inte prata så men ser att det finns fler som har sånt =)

• sugaboo

har bim om 1 vecka.
    Har också så lotion aktigt flytning..sen så luktar det lite som fil. Prickade in äl så chansen är ju stor.
    Minns inte om jag haft så nån gång förut..

hoppas!!

• Hallonfrossa

hej på er tjejer! ansluter mig här

Är på BIM +9 idag ingen mens och inget +
    tappen e läpp mjuk och stängd, har även flytningar som lotion och massa andra symtom men som sagt inget + ännu!
    får vänta och se.

Stort GRATTIS till er alla som +:at!!!!

Nu e hon här MOLLY 071123
  • Årsskiftet
    Cloudbaerry skrev 2008-06-22 14:05:49 följande:
    ansluter mig oxå då jag försöker få koll på mina flytningar.-Ni som haft dessa "vita lotion"-flytningar, har det varit mycket eller bara lite?-Flera dagar eller kortare tid?-Har det visat sig stämma stenare med att ni testat positivt?Hade själv lite vita just lotion-flytningar som jag reflekterade över häromdagen... Tycks mig inte känna igen det sen tidigare.
    Jag hade mycket vita flytningar o dessa har jag fortfarande. Har haft det i flera veckor nu, är gravid i vecka 14 (13 fulla veckor o 4 dagar) :)

Grattis till er som plussat o håller tummarna för er andra!
Svar på tråden flytningar som lotion