• lattjodag

Tåliga jakt/Fritids/arbetskläder för gravida....finns det?

Jag söker med ljus och lykta efter gravidkläder som är tåliga, slitstarka och givetvis sköna. Jag lever ett aktivt liv med vandring, fiske mycket hundaktiviteter i skog o mark och kroppsarbete. Mitt problem nu när magen växer och kroppen oxå....
    Var tusan finns dessa att få tag på. Har kollat massor med internetsidor o outdoor-butiker men det verkar att som gravid ska man bli passiv och försiktig!
    Även Mc-byxor i mamma-model skulle säkert funka, de i textil alltså men hittar inget utbud där heller.
    Nu smyger jag runt i skog o mark i mjuka tunna mysbyxor som direkt pajar på en klippa när man kasar ner för en brant, eller sliter sönder knäna när trädgården får en omgång!!
    Så om ni har en länk elr tips på en affär som säljer såna kläder så blir jag överlycklig!!!!

Ha det så gott alla i sommaren!!!!

• Svar på tråden Tåliga jakt/Fritids/arbetskläder för gravida....finns det?
  • Misja

Jag köpte arbetsbyxor genom jobbet från Hejco. Det var svarta byxor med fickor på bensidorna, och lite starkare tyg. De var jättesköna o praktiska. Tyvärr var de dyra,(ca 800.- med moms) men min arbetsgivare betalade dem. Kolla in deras hemsida!

Svar på tråden Tåliga jakt/Fritids/arbetskläder för gravida....finns det?