Plugga till sjuksköterska?
Såg i nån annan tråd att en tjej pluggar till sjuksköterska mycket fortare. Jag trodde att utbildningen var 3 år? Är den inte det? Kan man nånstans i Svergie plugga fortare? Det borde väl fungera. Eller gör det inte det?
Såg i nån annan tråd att en tjej pluggar till sjuksköterska mycket fortare. Jag trodde att utbildningen var 3 år? Är den inte det? Kan man nånstans i Svergie plugga fortare? Det borde väl fungera. Eller gör det inte det?
Jag har också sett en person påstå det i flera trådar, men vet inte var man kan göra det. Har inte hört det från någon annan.
Mig veterligen finns det bara upplagt på tre år.
I flera trådar? Okej.
Vore kul att få höra mer då. Sjuksköterskor jag har jobbat tillsammans med säger att utbildningen är ganska lätt. Så det vore skönt att göra undan den så man kan börja jobba. Eller om jag kan bli ambulanssjukvårdare. Men det verkar vara bättre att bli sjuksköterska. Har mer att välja på då.
Är det nån speciell person?
Har inte läst så mycket här.
Men jag bryr mig inte så mycket om vem det är, bara jag kan få rätt information så jag vet hur jag kan göra.
Oj då!
Ja men om jag kan få nån länk eller så som talar om hur jag ska ta reda på detta så vore jag väldigt glad. Borde väl vara fler här inne som vet hur det går till?
Har frågat i fler trådar, så nåt napp brode ja rimligen få.
Det är så jag också resonerar. Ska fråga ambulansen om jag kan få åka med. Träffar på dom titt och tätt Tyvärr har dom inte så mycket tid att prata, bara lämna hos oss och sen iväg på nytt uppdrag