• Benedikts mamma

Brio double wave som syskonvagn?

Har fastnat lite för Brio double wave. Tycker att den verkar jättelätt och skön att köra. Men den är så smal. Det blir ca. 16 månader mellan mina små och den mindre kommer ju såklart att behöva en mjuklift. Kommer storebror också att få bra med plats och tills vilken ålder kan man använda vagnen ca.?

• Svar på tråden Brio double wave som syskonvagn?
  • Emelianfian

vill bara säga att man lätt kan bli besviken på handtaget (teleskop) har det på våran brio(enkelvagn) och det knarrar och gnisslar hela tiden. aldrig att jag köper en vagn med teleskophandtag igen.

me det är ju olika vad man tycker ville bara säga den saker hon vagnen som jag ser dom en negativ del.

♥ Nellie dec -07 ♥ bebis bf jan -09 ♥
  • AnnaU

Jag har velat och provat en del tvillingvagnar nu. Brion är dålig för att det blir för trångt + att det inte är någon skiljevägg mellan barnen. De låter inte bli varandra... Även om man får den äldsta att låta bli lillasyster så låter hon inte bli sin bror..
    Sedan är det "lågt till tag" i både brion och emmaljungan.
    Den jag har valt nu och som är perfekt är babytravels vagn!

• Cinderella07

Hade en Brio Double Wave först när lillasyster föddes.Men tröttnade snabbt på den ¨då den var tung och svår att lyfta i och ur bilden.Så vi köpte en Phil&Ted istället...bästa köp jag gjort!Så nu känns det jättebra när vår lilla trea är på g snart Rekommenderar verkligen den vagnen(P&T alltså).

• Tvåbarnsmamma86

Jag har en Brio Doubel Wave som jag trivs med. jag hade en babytravels vagn som jag hatade rent ut saknt. Brion har varit med sens den största var 2veckor och jag använder den än i dag och dom är nu 1 och 2 år. Tycker om att kunna välja om dom ska åka framåt eller sitta mott mig. Jag tyckte att det var gott om plats både förut och nu.

Alla tycker olika.

• burnisen

Jag har med teleskopshandtag på min singelvagn brio och upplever inte alls att det knarrar, älskar just den grejen med brion och saknar det nu när vi byter till en babytravel syskonvagn. Känner däremot att brio syskonvagn blev för klumpig och tog för stor plats i bilen och dessutom är den tungkörd med två barn i.

.?:*¨¨*:?.Alvin 060922 --- Pyret BF 080602 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Brio double wave som syskonvagn?