Blodigaflytningar när mensen skulle ha kommit men ingen mens.....kan någon hjälpa mej?
Jag skulle ha fått min mens i fredags och då kom det en blodig flytning men ingen mens, jag tänkte då att mensen var på gång men nu det tisdag och fortfatande bara blodiga flutningar, har haft lite oregelbunden mens men aldrig så här. Vi har försökt bli med barn 3 månader nu och jag äter Apifors inte för att jag vet om det påverkar men i alla fall testade med ett gravtest i måndags men det var negativt då. Funderar på att testa igen till helgen om mensen inte kommer om det nu är lönt?
Är det nån som vet om man kan ha det så här i början av en grav eller om kroppen lurar mej igen, har även mått ganska illa, varit jätte trött, näsblod och äter som en tok, vilket jag aldrig gör annars. Men det kan ju lika gärna vara PMS sympton...... urs svårt det här....
Men mensen har aldrig bettet sig så här innan och känns kolstigt att ha dessa blodiga flytningar i stället för mens lätt att börja fundera på var felet ligger.....