Vilka regnkläder har era barn ?
Hej
Har inte haft användning för regnkläder till vår son men nu skall jag inhandla till dagis för dem regniga dagarna.
Har tittat på Bamsekollektionen från Lindex och något märke som heter Abeko.
Hej
Har inte haft användning för regnkläder till vår son men nu skall jag inhandla till dagis för dem regniga dagarna.
Har tittat på Bamsekollektionen från Lindex och något märke som heter Abeko.
Har Abeko (ärvda) och ett set från Intersport, kommer inte ihåg vad det heter.
Bamse har jag inte köpt eftersom de har haft så fula färger. Nu finns ett fint set i grönt på Lindex. Det hade jag gärna haft.
Bamse regn kläder har vi. Har för mig att de fick bra i ngt test.
Just nu har vi från icaMaxi, de är smidiga och funkar bra.
Förut har vi haft ärvda från Abeko, de verkar hålla till många barn!
Har ett set från cubus som är vind och vattentätt, men som andas. Det är bra och funkar att använda även om det bara är lite blåsigt eller att ha byxorna som överdragsbyxor för att skydda kläderna och sådär.
vi har just bamse och abeko. jag tycker abeko är klart bättre eftersom de är smidigare, lindex är lite klufsiga och hårda tycker jag (både att ta på och att springa omkring i). men de håller vatten borta båda två, så det är en smaksak.
Men å andra sidan har jag inte haft regnkläder på POPs overallen och skall ha en POP i höst/vinter med så vet inte om man behöver regnkläder på overallen.
Jag tar inte regnkläder på overallen. Då har hon fodrade regnkläder istället om det är så blött.
Vi har Nanooks skalplagg & eftersom dom andas men samtidigt är helt vattentäta är det de enda ytterplagg vi har använt. dessutom går dom att tumla. vi är så nöjda & dottern också.