• Tvåbarnsmorsan

Skulle du resa utomlands med din bebis? ( Menar då till varmare ställen än Sverige )

Menar då bebisar under 1 år och till varmare än 30 + ! Har hört så delade meningar om detta så tänkte därför skapa en omröstning om det! Så skriv och berätta vad ni tycker!

♥Pierre & Saga♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du resa utomlands med din bebis? ( Menar då till varmare ställen än Sverige )
  • Imox

Annat svarade jag..
    gillar inte att åka till varmare länder så.
    och spec inte turist områden utan när jag vill åka så vill jag åka till gambia, zimbabwe, grönland o bo i en hydda mitt ute i skogen me infödingar typ
    o det blir inge sånt me små barnen utan när jag e äldre o kan åka utan barn :)

blir svensson semsetrar i stuga ett par år framöver

• Tvåbarnsmorsan

Okey det lät kul! Nån fler?

• Aljen

vi ska åka till spanien om 2 veckor, vår dotter är då 5,5 mån, iju för sig bor svärföräldrarna där o vet var sjukhus osv finns, tryggt tycker vi

• Sanda

jag är nog för bekväm, lättare att ta hand om dom hemma

Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • CeeJay

Svarar kanske men det lutar mer åt Nej, inte lika starkt som Aldrig i livet

Jag är lite bekväm av mig och har fortf inte rest utomlands med våra barn 4 resp 2,5 år. Tror inte de har någon speciell behållning av det och speciellt inte om det är över 30 grader.

• Saskia

Har jag gjort flera gånger. men då fanns det ju bekvämligheter med AC och dusch, badkar, parasoll etc.

• PetraMunchen

Vi kanske drar till Thailand i jul/nyår, liten bör då vara runt halvåret. Men jag har ju varit där 4 gånger förr så det känns ju inte så ovant.

• Catti41

Det skulle jag gärna göra, någonstans med helpension! Sambon tycker dock inte om att flyga så vi mysar hemma istället, normalt brukar vi åka på bilsemester i södra Europa på somrarna men det gör jag däremot inte med en bebis!!

• shortbabe

Vår ena son blir två år i september och han har varit utomlands 3 ggr. Jag och sambon har alltid rest mycket, och gillar det. Sonen som älskar att bada verkar också gilla att komma iväg. Nu har vi två av gångerna varit på Kanarieöarna och där är ju knappt varmare än hemma förstås... Den tredje gången var vi i Turkiet, och där var det varmt. Men då var han större så det var inga som helst problem, han badade mest hela dagarna.

Svar på tråden Skulle du resa utomlands med din bebis? ( Menar då till varmare ställen än Sverige )