• Ebsonetta

*Min pojkvän tvättar sina fötter

Min pojkvän tvättar sina fötter i handfatet och torkar de sen med de vanliga handdukarna för händer och de som jag använder till ansiktet, utan att tala om vilken handduk han använder till fötterna. När jag sen talar om att det är äckligt och förnedrande för mig så skrattar han!!! Oj oj oj...

Nån härlig kommentar?

• Svar på tråden *Min pojkvän tvättar sina fötter
  • Themis

Tja, du kan ju alltid börja använda en tandborste med samma färg som hans till att göra ren avloppet i handfatet med för att göra honom lite osäker....?

• ladyhawk

Ha egna handdukar och badlakan. Ex du har gul handduk och badlakan och han har blå. Då kan han göra vad han vill med sina... enklaste sättet att lösa problemet på, så slipper ni tjafsa.

• M I R R E

min man skrattar högt just nu...

• Malmos

Köp ett fotbad till honom... lägg i en tillhörande "specialfothandduk"
    om du inte vill göra det så är mina förslag att:

ta hans handduk nästa gång toa-pappret tar slut...

använd hans tandborste för att rensa bort håret runt dusch-avloppet...

klipp tånaglarna på hans huvudkudde...

krymp alla hans kalsonger....

fyll hans shampoflaska med matolja....

använd hans rakhyvlar som potatisskalare....

Använd fantasin... snart kommer han sätta upp en egentillverkad skylt som visar vilken som är "fot-handduk" och "hand-handduk".....
    Annars kan du ju montera ner handfatet i ren protest - det är ju trots allt inte till för fotbad...

• Catito

Jag håller helt klart med Malmos!!!
    Gör saker som äcklar honom!!! Så kanske han en dag kommer förstå dig... Usch vad äckligt!!!

• Malmos

Faktum är att en gång när jag hade ett PMS-besläktat vredesutbrott på min sambo för något år sedan så tvättade jag alla hans underkläder hett, hett, hett.... och torktumlade väldigt varmt.... Nästa morgon var han lite försenad till jobet, så han drog på sig kläderna i en väldig fart. Efter en halvtimme ringde han och bad om ursäkt, sa att han förstog att han hade fel - sen fick jag blommor och hämtmat när han kom hem. Allt tack vare att jag gjorde hans boxers till en tolvårings storlek... Så det ett beprövat knep - som funkar

• Feya

Malmos, försöker du döda mig eller? Jag håller på att avlider av mina skratt-attacker här

• Malmos

Froggie:
    Underbart att en människas djup är en annans topp.
    Då får man på nåt sätt bekräftelse för att dumheterna man hittar på i stundens hetta är ok....

• Feya

Haha! Dina idéer får mig nästan att önska att fästmannen gjorde något för att få mig tappa humöret ordentligt Massa goda tips som man skulle kunna dra nytta av
    Mera sånt! *skrattar vidare*

• Catito

Håller med Froggie!!! Men jag har ju 3 bonusbarn som kan vara jobbiga ibland... Så som tonåringar kan/skall vara... Kan man göra samma sak med dom? hehehe... Orkar inte vänta tills min kille blir dum och skall straffas!!!

Svar på tråden *Min pojkvän tvättar sina fötter