• Anonym (otrohet)

sambon ringer teledejting, sex-porrlinjer...

Har just fått reda på att min sambo ringer dejting,sex o porrlinjer (genom att läsa fakturan, specifikationen, jag skapade ett konto på nätet då jag inte sett nån räkning på evigheter, han betalar teleräkningen).

Han har det senaste året ringt för 12000kr, alltså 1000kr i mån, räknade ut att han ringer 10 min om dan i snitt.
    Är så jäkla besviken på honom, detta har han smygit med, han kanske smyger med annat med. Kan man va beroende av o ringa såna linjer? Hur ser ni på det här, är det otrohet? Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden sambon ringer teledejting, sex-porrlinjer...
  • Anonym

Ja, otrohet. Jag hade blivit fly förbannad på grund av:

1. Han sviker dig genom att ha sex och tala sex med andra tjejr
    2. Han sviker din tillit
    3. Han äventyrer Er ekonomi, 12 000 är mycket pengar.

Ja, man kan vara beroende av sådana linjer, en form av sexmissbruk. Har du snackat med han?

• Lolilla

Inte otrohet men ett jävla svek. Han sabbar dessutom ekonomin för er. Förutsatt att han inte har jäkligt bra ekonomi då. Dessutom kan man nog bli lite "beroende" av att ringa dessa linjer tror jag.

• Anonym (otrohet)

Har inte pratat med honom än, han jobbar. Är så jäkla besviken, känns ju som om jag inte är tillräckligt för honom. Det äcklar mig att han håller på med sånt i smyg, det är ju pinsamt, kan inte me o säga detta till mina vänner, känner mig som en idiot som e tillsammans me nån som tillfredställer sig i smyg genom telefon.
    Vi har varit tillsammans i över tre år, vet inte om det går o lita på honom nu, han kanske sysslar med mer grejer som jag inte vet om. Trodde vi hade det bra ihop men tydligen inte.
    Han har inte nån överdriven sexlust så han skulle vara nån sexmissbrukare, men jag känner ju tydligen inte till hans behov, han kanske är det utan att jag vet det

• gabbe69

skulle tro att det finns en hel del till i garderoben där...

Har du koll på ekonomin annars , konton osv ??

• Anonym (otrohet)

Ja vem vet..Inte jag i alla fall
    Vi har delad ekonomi, delar på räkningar och sen har vi våra egna pengar. Vad hade ni gjort om ni fått veta nåt sånt här?

• the devil wears CM

Jag hade tagit en pause, flyttat hem till en vän eller familjemedlem för att tänka över hela situationen innan man hade agerat.

Han har ju svikit dig i två avseende, dels känslomässigt men också ekonomiskt. Jag hade fortsättningsvis haft oerhört svårt att lita på honom.

• Anonym (otrohet)

Är det nån som ringt såna linjer sexlinjerna fattar jag ju mrn dejtinglinjerna? Det handlar om sex där med antar jag.
    På ett sätt känns det ju bättre om han ringt rena sexlinjer där folk sitter o får betalt för o låta kåta menar att det är ju inte på "riktigt" om ni förstår hur jag menar. Samtidigt som man borde va totalidiot om man ringer o betalar massa pengar när man vet att det inte är på riktigt, sjukt.
    Men han har mest ringt teledejting, alltså pratat med vanliga tjejer som också ringer in? Tycker det är värre på nåt sätt. Är det nån som vet hur sånt fungerar?

• gabbe69

vad tror du själv ?? Ring in å så lyssnar du . Jag anser att han är otrogen , han vill ha någon annan än dig. Konfrontera och säg att du inte accepterar hans beteende...vill han ha någon annan , så ska du gå. UT och inte komma tillbaks.

En dejtinglinje är samma som att vara med i match .com. knullkontakt, eller vilken som, bara att du snackar direkt med någon som du får ett telenr till. Sen sak samma vad han gör, han raggar andra brudar, så är det bara.

Varför ringer man annars på dajting, eller är med på en matching nät dejting. ?? För att skaffa mer nuppa....

• Lolilla

Missuppfattade trådstarten lite, trodde det "bara" var telesex, men betalar han dyra pengar för att snacka med tjejer som vill dejta så är det ju i alla fall (försök till) otrohet. Konfrontera honom.

• Anonym (otrohet)

Usch mår så dåligt över det här, det är så jävla jobbigt att veta att det inte räcker med mig, förnedrande är vad det är.

• gabbe69

Anonym (otrohet) skrev 2008-05-29 18:46:26 följande:

Usch mår så dåligt över det här, det är så jävla jobbigt att veta att det inte räcker med mig, förnedrande är vad det är.
    Säg att du skaffat dig ett konto på knullkontakt, då får du mycket ligga.
  • Anonym

Anonym (otrohet) skrev 2008-05-29 17:28:08 följande:

Ja vem vet..Inte jag i alla fallVi har delad ekonomi, delar på räkningar och sen har vi våra egna pengar. Vad hade ni gjort om ni fått veta nåt sånt här?
    lämnat idioten
  • jordgubbsglass

lämna honom, han kommer inte bättra sig, du är garanterad värd nån bättre.. å om du förlåter honom nu, och na lovat att sluta, så kommer du säkert bli besviken igen om nåt år när du får reda på nåt liknande...

jag tycker synd om dig, vilket as han är!

Svar på tråden sambon ringer teledejting, sex-porrlinjer...