• Kaxxen

Hur ser era streck ut innuti CB digital ägglossningstest?

Jag är en vecka efter ägglossning idag. Hade utslag på stickor och sedan icke utslag några dagar efter. Idag för skojs skull tog jag ett CB digital ägglossningstest. Det var ju neg. givetvis men på stickan innuti var det två streck. Teststrecket var svagare än kontrollstrecket men ändock ganska starkt.

Brukar ni andra ha två tydliga streck där (fast det ena inte är lika starkt) trots att ni inte har ägglossning? Jag undrar särskilt hur det kan se ut en vecka efter ÄL.

Någon som fått som jag och senare varit gravid?

• Svar på tråden Hur ser era streck ut innuti CB digital ägglossningstest?
  • bebisgalen

När det e positivt så har dom varit lika starka.
    Man kan inte läsa av dom med blotta ögat.

• Tuttan27

Har för mig att i bruksanvisningen står det att de strecken som man får på stickan när man trycker ut den inte har någon somn helst betydelse.

• SofiaD
    Tuttan27 skrev 2008-05-29 19:51:28 följande:
    Har för mig att i bruksanvisningen står det att de strecken som man får på stickan när man trycker ut den inte har någon somn helst betydelse.
    Ja det står så, men om man kollar på strecken när testet ger stegring så är strecken lika starka. Annars är det ena svagare.
    ♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • Tuttan27
    SofiaD skrev 2008-05-29 20:16:30 följande:
    Ja det står så, men om man kollar på strecken när testet ger stegring så är strecken lika starka. Annars är det ena svagare.
    Tror inte man kan jämföra ett digitalt CB med sticka från testlagret, tror de är två helt skiljda test men de är bara vad jag tror.
  • SofiaD
    Tuttan27 skrev 2008-05-29 20:23:14 följande:
    Tror inte man kan jämföra ett digitalt CB med sticka från testlagret, tror de är två helt skiljda test men de är bara vad jag tror.
    Men vem har pratat om testlagret? jag menar strecken på det digitala testets sticka.
    ♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • Tuttan27
    SofiaD skrev 2008-05-29 20:24:25 följande:
    Men vem har pratat om testlagret? jag menar strecken på det digitala testets sticka.
    Ursäkta, jag tyckte där stod testlagret när de stod teststicka.Ber om ursäkt.
  • tjocksockan

För mig var det två nästan lika starka streck på stickan men inte positivt resultat i fönstet några dagar före bim då var jag gravid.
    Jag veet att man inte ska titta på stickorna från de digitala testen men de gjorde jag alltid. Då kunde jag se att äl var på gång när strecken blev starkare och starkare.

• SofiaD
    Tuttan27 skrev 2008-05-29 20:26:10 följande:
    Ursäkta, jag tyckte där stod testlagret när de stod teststicka.Ber om ursäkt.
    Ingen fara
    ♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • Kaxxen

Kommer du ihåg hur du brukade ha om du inte var gravid? Jag menar om du brukade ha två streck där när du inte varit gravid eller haft ägglossning?

tjocksockan skrev 2008-05-29 20:28:16 följande:
    För mig var det två nästan lika starka streck på stickan men inte positivt resultat i fönstet några dagar före bim då var jag gravid.Jag veet att man inte ska titta på stickorna från de digitala testen men de gjorde jag alltid. Då kunde jag se att äl var på gång när strecken blev starkare och starkare.
    Ingen som har fler tankar?
Svar på tråden Hur ser era streck ut innuti CB digital ägglossningstest?