Vad är meningen med livet egentligen?? Varför får vissa all skit??
Jag har varit med om MYCKET i mitt liv. Mer än jag ens orkar dra upp här. Har fått kämpa ända sedan jag var liten. Jag har alltid försökt tänka att allt händer för en anledning, jag går igenom allt detta för en anledning som jag kanske inte kan se just nu bara. Trots mina egna problem har jag alltid tagit hand om alla andra och försökt göra goda saker för de som behöver det, för jag tror på karma, att jag kommer få tillbaka det i slutändan.
Men nu är jag slutkörd.. Kan inte tro på det mer.. Det känns som att jag blir straffad, och jag förstår inte ens varför för jag är inte en dålig person! Varje gång jag tror jag har tagit mig igenom ett hinder så slängs det fram ett nytt och det har hållt på så här i alla mina 30år. Jag har hållt god min och kämpat, men inte nu mer. Vad ska jag kämpa för? För att se nästa utmaning som faller över mig?
Jag har trott att Gud testat mig, men efter all denna tiden så tror jag snarare att meningen är att jag ska SLUTA kämpa emot, ge upp och inse att jag inte var menad för detta livet.
Varför drabbas vissa personer av så mycket dåliga saker? Snälla hjälp mig att förstå, ge mig en anledning att kämpa vidare..