• Svart ros

Röda utslag i armhålorna

Är det någon mer som fått röda kliande utslag i armhålorna nu mot slutet av graviditeten?
    Har haft såhär i någon vecka nu och jag har provat att byta deodorant men det har inte gjort någon skillnad.
    Har aldrig haft problem med sådant här förr så jag blev lite paff när det bara dök upp sådär från ingenstans...

• Svar på tråden Röda utslag i armhålorna
  • marika o Oliver

Låter som helt vanliga värmeutslag, under slutet av graviditeten blir man varmare....jag har samma problem.

Oliver ska bli storebror till en lillasyster 2008
  • dj zap

kan vara värme utslag messt troligt.
    Köp inotyol salva. Fins att köpa på apoteket. Salvan fins vid Barn där nappar och sånt fins.
    Dena salva kan du ha till beben ifal den lilla får röd rumpa.

Dena salvan är toppen! Lånar den själv ibland vid vissa till fällen....
    Hoppas de försvinner för dig.

Lycka till!

Beundrar mina barn när de är vakna och när de sover. Mina älskade små hjärtan
  • Svart ros

Tack för tipset! Får väl ta en tripp till apoteket imorgon då och sedan hoppas på att det försvinner

dj zap skrev 2008-05-29 21:14:23 följande:

kan vara värme utslag messt troligt.Köp inotyol salva. Fins att köpa på apoteket. Salvan fins vid Barn där nappar och sånt fins.Dena salva kan du ha till beben ifal den lilla får röd rumpa.Dena salvan är toppen! Lånar den själv ibland vid vissa till fällen....Hoppas de försvinner för dig.Lycka till!
  • dj zap

Den kostar 50:- glömde jag seja.
    Den är lite kladig men den gör under värkligen.
    Så var inte rädd för att ta lite för mycke av salvan. Mer är bätre än för lite med jusst denna. Men de får du känna dig fram Flört

Ha en fortsat trevlig sommar
    Kramar

• Svart ros

Oki, tack för all info och för prisuppgiften Nu kan det ju verkligen inte gå galet haha

Önskar dig en trevlig sommar tillbaka!!
    Kram på dej

dj zap skrev 2008-05-29 21:23:21 följande:

Den kostar 50:- glömde jag seja.Den är lite kladig men den gör under värkligen.Så var inte rädd för att ta lite för mycke av salvan. Mer är bätre än för lite med jusst denna. Men de får du känna dig fram Ha en fortsat trevlig sommarKramar
Svar på tråden Röda utslag i armhålorna