• bamsefan

Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.

Nu har nog den värsta nervösa väntan fått ha sin tid.Nu börjar man ju faktiskt tro att det här ska gå vägen.Pyrena röjer och magen växer.V32 nu och verkligheten är nu inte långt borta.

• Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.
  • bamsefan

Bm idag.Fortfarande bra värden och magen växer.Och två hjärtljud.
    Fråga om hon hade bokat ul......och hon sa att hon skickat en remiss.
    Men ingen tid har ju kommit.Så hon fick ringa runt lite.
    Ringde mig sen hem och sa att det hade blivit bokat en tid idag för besök nästa torsdag 5/6.Och då på möndal.Så hon hade nog glömmt det.Hon är lite vimsig min bm.Men snart ska jag ju inte behöva besöka henne så mycket mer.......

Ska bli riktigt spännande nu att få gå på nästa ul.Få veta ungefär hur det kommer bli med förlossning och annat.Framför allt få veta om pyrena håller måttet och hur dom ligger.

Dom senaste dagarna har dom varit riktigt aktiva.Och det är såååååå mysigt.Ser verkligen fram emot att få träffa dom nu.
    Man är ju fortfarande nervös över hur detta ska sluta men får ju hoppas och tro att båda ska få se dagens ljus friska och krya.

• bamsefan

idag har jag varit duktig och lagar en massa mat.Bra att ha i frysen sen när dom små kommer.Så man inte glömmer av att äta eller bara äter snabbmat.Kan ju inte njuta av solen direkt nu så det fick bli det istället.

58dagar kvar nu och väntar just nu bara på torsdag då vi ska få gå på ul igen......längtar så.Hoppas på bra vikt och bra läge i magen......

• bamsefan

Rolla:Hur gick det för dig i fredags?

• bamsefan

55 dagar kvar och nu är det inte kul med värmen.Har börjat svullna lite i fötterna.Och min alergi har satt fart.Men klagar inte riktigt än.Kan ju bli värre.Men lite regn och fina resultat på ul imorgon så blir allt mycket lättare.

• bamsefan

Tillväxt ul idag.Har gått in i v33.
    Båda vägde lite över 2 kilo och båda låg med huvudet neråt.Allt såg normalt och fint ut.Aktiva och vakna.Såg en svälja fostervatten,kul.
    Hon kunde se könet på 1 av dom till 100% men inte på den andre.....

• Judy

Jag har följt dina trådar i smyg, vill verkligen gratulera! Det känns som att Rolla och de andra inte har hittat till din fortsättningstråd, du kanske kan inboxa dem om tråden eller nåt? Vill ju veta hur det går för dem också

• bamsefan

Judy:Är lite dålig ¨på det här med inboxa o länka.
    Rolla vet jag blev inlagd i fredags vid sitt ul.Hon hade börjat öppna sig lite.Vet inte om hon fått åka hem eller ej.
    Får hoppas dom hittar hit ändå.Har ju döpt alla trådar likadant i början.

• Judy
    bamsefan skrev 2008-06-05 22:34:57 följande:
    Judy:Är lite dålig ¨på det här med inboxa o länka.Rolla vet jag blev inlagd i fredags vid sitt ul.Hon hade börjat öppna sig lite.Vet inte om hon fått åka hem eller ej.Får hoppas dom hittar hit ändå.Har ju döpt alla trådar likadant i början.
    Oj då, får hoppas det blir bättre med henne då! Okej men det förklarar ju varför inte Rolla svarat än. Men fortsätt uppdatera du, det är verkligen roligt att följa er!
Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.