• hemlighetsfull 84

Möhippa+ridning i helsingborg

Snälla nu behöver jag hjälp. En kompis till mig ska gifta sig och vi planerar möhippa. Än så länge spånar vi men hade varit roligt att låta henne få sitta på en stor häst och skutta runt på bana (en stor önskan ifrån henne) men hur hittar man ett ställe och en stor häst när man inte känner någon? Har ni några tips på hur man kan göra?

Jätte tacksam för tips och idéer!

Även om ni vet om något spa/relaxavdelning där man kan hyra för några timmar är tacksamt

• Svar på tråden Möhippa+ridning i helsingborg
  • hemlighetsfull 84

puffar upp den lite

• hemlighetsfull 84

Ingen som vet vart jag ska vända mig eller komma med något tips?

• sallybuse

Finns där ingen ridskola där ni bor.Om ni ringer dit och frågar så tror jag att ni kan få komma dit.Jag tor nog att dom tycker att idén är en rolig sak.Eller där finns kanske ett privat stall nånstanns där ni bor.Så ring runt lite och fråga.

• sallybuse

Såg inte de förren nu att du bor i Helsingborg.Finns ett jätte fínt ridhus.Så ring och fråga.Frägan är ju fri.Annars finns här rätt så många privata som har hästar

• hemlighetsfull 84

Jo det är ju sant att frågan är fri. Jag får försöka luska lite kring det. Borde ju inte vara så svårt att hitta en ridskola runt om kring där

• Undeeerbart

Där finns ett ställe i Åvarp ... där kan man hyra häst för en viss peng i timmen ... prova där.. man får rida ut i skogen aldeles ensam utan ngn som förljer med skiit kul ! Lycka till..

• hemlighetsfull 84

ahhh tack för tipset ska genast kolla upp det

• Undeeerbart

ja gör det och hoppas ni blir nöjda

• hemlighetsfull 84

Du vet inte något telenr. eller hemsida. Jag har sökt men hittar varken eller...

• sallybuse

Jag har ett telefonnummer till Åvarps ridning.Men jag kan inte garantera att de är rätt.De var ju ett tag sen jag var där.men numret är 72524.Så prova du att ringa dit.

• hemlighetsfull 84

tack så jätte mycket

Svar på tråden Möhippa+ridning i helsingborg