Jag har träffat en annan man... hjälp mig!!
Jag har en sambo sedan en hel del år. Vi har två små barn tillsammans. Vi planerar bröllop i sommar. Allt är någolunda frid och fröjd. Jag känner mig bara som en fet hemmamorsa som inte gör annat än torka barnbajs och går på öppnaförskolan.
Vi har väl kanske inte värlsens bästa relation, det känns mer som om han är min bästa vän. Vi har knappt nåt sexliv, nästan inga gemensamma intressen. (men det har alltid fungerat iallafall)
Men nu som en blixt från klar himmel, har jag träffat en annan man. Inget jag letat efter utan han bara dök upp i mitt liv, och det blixtrade till hos oss båda. Vi har träffasts några gånger nu. Observera att jag inte varit otrogen i den bemärkelsen, har kramat honom, hållt handen och tillåtit honom att pussa mig på kinden. Men inte gått längre. Blir helt knäsvag av att bara tänka på honom. Jag är verkligen så förälskad. Han får mig att må så jättebra, han ger mig komplimanger, säger saker som jag aldrig hört tidigare (min sambo är väldigt dålig på att ge mig bekräftelse och komplimanger) och jag känner hur han menar det. (nu målar jag bara upp allt underbart, men det är väl så det blir i början)
Jag har i några år tänkt såhär: Vill jag ha detta, nöjer jag mig (alltså med min sambo) Men så har jag tänkt att, jo men jag har ju barnen, och vi har det inet dåligt tillsammans.
Men nu känner jag att jag vill ha någon som bekräftar mig, någon man kan diskutera saker som händer i vår värld med, som vill ut och hitta på saker med sina barn, som vill köpa radhus, åka på semester, ja massor av saker som jag inte får av min sambo.
Så jag vet inte hur jag ska göra nu. Vi har varit ett par i över 7år, den nya mannen har jag bara känt i ett par veckor. Ska jag bara blåsa av bröllopet och lämna honom för någon jag inte känner helt. Eller ska jag gifta mig och känna att jag inte får det jag vill ha med mitt liv.
Åhh jag vil inget annat än att rymma härifrån...
hjälp mig!!