• Anonym

Slipper man humörsvängningar med hormonspiral?

Får väldigt dåligt humör av minipiller, det ska tydligen vara mindre hormoner i spiral, tror ni det är ett alternativ? Hur har ni mått?

• Svar på tråden Slipper man humörsvängningar med hormonspiral?
  • TheDyingBride

Puffar lite för jag är också nyfiken.

• Anonym (Lisen)

Det är stor chans att humör-svängningarna försvinner. Du blir tvärilsk hela tiden! Det är ju ett bra preventivmedel, för vem vill ha sex med en "spottcobra" som tappat sexlusten?

• Anonym (;-)

Anonym (Lisen) skrev 2008-05-30 10:22:38 följande:

Det är stor chans att humör-svängningarna försvinner. Du blir tvärilsk hela tiden! Det är ju ett bra preventivmedel, för vem vill ha sex med en "spottcobra" som tappat sexlusten?
    Hoppas verkligen att det inte är så för alla!
  • Anonym

Jag har hört att hormonerna går inte ut i hela kroppen som med andra hormonella p-medel. Så man ska slippa många av de biverkningarna.

• Anonym (Mer sex)

Satte in min hormonsprial i mars och bm sa att ja kunde få humörs svängningar som på p-piller. Men efter som jag skutat röka också så de svårt att avgöra vilket de är som får humöret att svänga i bland, men de är så lite.
    Och att sexlusten försvinner kan jag inte hålla med om. tvärtom, villa ha sex hela tiden

• TheDyingBride

Anonym (Lisen) skrev 2008-05-30 10:22:38 följande:

Fast nu är jag allmänt folkilsk konstant och sexlust är något jag glömt vad det är, menar du att det blir VÄRRE av spiral? Trodde inte det var möjligt.
  • Anonym

Jag deltar i en studie om hormonspiral med lägre dos hormon och mår toppentoppen!! Ingen mens, inga finnar o ingen pmssvullnad. Livet är helt enkelt party!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-06-02 00:32:02 följande:
    Jag deltar i en studie om hormonspiral med lägre dos hormon och mår toppentoppen!! Ingen mens, inga finnar o ingen pmssvullnad. Livet är helt enkelt party!
    Vad är det för en spiral? Och när kommer den ut på marknaden? =)
Svar på tråden Slipper man humörsvängningar med hormonspiral?