• Tokitoj

Hur är en fisk? (astrologi)

Jag undrar om det finns någon som är född i fiskens tecken?? Hur är man då enligt horoskop och astrologi?

• Svar på tråden Hur är en fisk? (astrologi)
  • StorBlå

har läst att man är blyg och drömmande bl a.. stämmer in ganska bra på dom fiskar jag känner

• Tokitoj

Hmmm jag funderade utifall jag får barn i februari nämligen. Kul att kolla vad det är för tecken och hur de sägs vara. Blyg och drömmande? hahaha, helt motsatt till mig men dock blyg som min sambo.

• mamita

Hej, oftast är man skitsnygg gillar vatten och är känslig till sin natur, oftast omtyckta, ofta vill man olika saker olika dagar också (fiskarna simmar åt två håll)
    Fiskar är oftast emotionella, drömmande, romantiska, passionerade, har tyvärr lättare att vara otrogna och hamna i missbruk i jämförelse med andra tecken, lite osäkra, gillar att ha sällskap (simmar i stim) med mera

• Tokitoj

mamita::: Bra info. tack!! är du en firre själv?

• mamita

...förresten grattis, jag är själv fisk och var "lätthanterlig" som baby och min ena son är fisk och är supersnäll, min andra son som är lejon är betydligt mer krävande.

• Tokitoj

Undra hur en blandning blir av mig (vädur), min sambo (lejon) och min son som är (tvilling)...

• Tokitoj

allts med en fisk i familjen.

• mamita

hej, fisken är mycket anpassningsbar men passar allra bäst med lejon, lejon behöver bekräftelse konstant och får det av fisken, tvilling passar rätt bra också och med vädur vet jag inte.

Obs jag är ingen expert, har läst lite på kul bara, jag kan ha fel.

• Tokitoj

mamita::: Åh vad det passar in bra med beskrivningen av lejon!!!
    Min sambo behöver mycket uppmärksamhet och beröm och ömhetsbetygelser har jag märkt. Då känner han sig ståtlig och är superhärlig tillbaks. Min son som är tvilling är oerhört lätt att ha att göra med, omtyckt av ALLA, vuxna som barn, flickor som pojkar.
    Och så har vi mig då....ja jag är perfekt så klart! :)

Låter mysigt med en fisk i familjen Hoppas det kommer en bara. Har ÄL nu så vi försöker som bäst att få en fisk!

Svar på tråden Hur är en fisk? (astrologi)