• crazy hannah

förhöjt kalkvärde??? Va kna det vara för fel på mig ...? Hjälp

Hej har under ungefär ett halvår vart trött och lite deppig. Var hos läkaren i förra veckan och de tog en massa tester, nu visade det sig att jag hade för höjda kalkvärden, är det nån som vet vad det betyder, va kan det vara för fel på mig. Nån mer som har samma problem?

Mvh hannah

.?:*¨¨*:?.Gabriel 07-02- 20.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden förhöjt kalkvärde??? Va kna det vara för fel på mig ...? Hjälp
  • Solstrålen nr 1

Hej hej!!
    Har själv förhöjt kalkvärde, ärvt från min mamma .
    Har fått lämna en massa blodprover och urinprover.
    Jag mådde precis som du men min läkare sa att det är inga symtom på förhöjt kalkvärde. Tror dock att han har fel. Samma sjukdom har min mamma haft sen hon var runt 25 år (som mig)och hon mådde också jätte dåligt deppig och orkeslös. Den här sjukdomen vet de inte mycket om så att säga att det vi har inte är symtom är fel av dom.

Jag ska då tex inte äta för mycket ost eller dricka för många glas mjölk om dagen (typ 2 bara).

I augusti är det ett år sedan jag var och lämnade prover sist så jag ska få en tid då och kolla upp mig igen.

Så här behöver det ju inte vara för dig jag har bara berättat min historia om det hela .

Ska du ta fler tester eller vad har läkaren sagt?

• crazy hannah

Ja jag skall dit på tisdag igen och göra nått test som hette fritt kalk... Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter.

/HAnnah

.?:*¨¨*:?.Gabriel 07-02- 20.?:*¨¨*:?.
  • Solstrålen nr 1
    crazyhannah skrev 2008-05-30 14:19:21 följande:
    Ja jag skall dit på tisdag igen och göra nått test som hette fritt kalk... Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter./HAnnah
    Det var så lite så .
Svar på tråden förhöjt kalkvärde??? Va kna det vara för fel på mig ...? Hjälp