• Mums

badkarsfötter, finns det lösa att sätta utanpå de fula svarta vanliga?

• Svar på tråden badkarsfötter, finns det lösa att sätta utanpå de fula svarta vanliga?
  • Mums

Hm, frågan är alltså, jag vill ta bort fronten på vårt vanliga Iföbadkar med svarta ställbara plastfötter under. MEN finns det då att köpa någon slags "täckfötter" för dessa, så man inte behöver köpa helt nya snygga fötter, utan bara kan täcka de gamla? Typ i vit plast?

(Annars kanske jag ska utveckla en sådan produkt )
  • Mamsis

Är badkaret snyggt i övrigt alltså?? Annars kan man ta trälister och göra en front att ha för. Tror inte det finns några fötter att köpa lösa på det vis du menar, vet att på vissa badkar som står på tassar kan man välja utförande på fötter, men det verkar inte vara ett sånt badkar du har.

• Mums

Tack för tipset med träfront. Vårt problem är att vi vill kunna städa ordentligt under, så en ny front löser kanske inte problemet. Men det finns ju iofs halvfronter.

Men jag tycker det är snyggt under, utom fötterna, som ju inte alls är gjorda för att synas.

• Mamsis

Hmm, kanske kan det fungera om ni köper vita plaströr, skär i rätt höjd och sen skär upp dem på längden och "trär" på? Skarven kan ni ju ha bakåtså syns den inte.

• Mamsis

Hmm, kanske kan det fungera om ni köper vita plaströr, skär i rätt höjd och sen skär upp dem på längden och "trär" på? Skarven kan ni ju ha bakåtså syns den inte.

• Fiffiliten

Vet att detta va sjukt längesen! Men jag har nu exakt samma "problem" och undrar hur du löste det? ;) utvecklade du någonsin sådana fötter? XD

Har också precis tagit bort badkarskanten pga lättare att städa under. Det ser ändå helt okej ut förutom de fruktansvärda svarta plastfötterna :/

Svar på tråden badkarsfötter, finns det lösa att sätta utanpå de fula svarta vanliga?